3270
Sök

Färgkarta till Sprayfärg

Saabmeck
233 Inlägg
23 augusti 2010
Trådstartare
Tjena!

Har googlat rundor lite men utan större resultat.. så nu får jag fråga här. tongue

Är det någon som vet om det finns någonstans man kan få tag i (beställa hem) en färgkarta till sprayfärg? tongue

Jag tänkte liksom börja rostlaga bilfan nu och då lacken är solblekt o jävlig så är det ju inte originalfärgen längre och jag vill inte åka på o lacka om hela bilen.. så jag skulle behöva en färgkarta som jag kan kolla på, men hittar ingenstans man kan beställa hem.. hmm och så ska de va till sprayfärg på burk också..

Tack för svar! smile

Mvh

"Ta det aldrig lungt, kör alltid 90 på 50 väg!" - Ronny och Ragge

Saabmeck
233 Inlägg
23 augusti 2010
Trådstartare
Är där verkligen ingen annan som har haft samma problem men fått en lösning på de? :o

229 Inlägg
24 augusti 2010
Polera upp möget så du får "rätt färg" på bilen och åk till en lackerare och kolla, de har nog med störst sannolikhet en färgkarta år dig wink

Saabmeck
233 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
haha de går inte o polera upp den.. tongue
Den va inne på rekond för typ ett halvår sedan och där sa dem att de skulle fixa tillbaka originalfärgen eller så slapp jag betala och det slutade med att ja fick en ren o fin bil helt gratis big_smile

229 Inlägg
24 augusti 2010
Då har den ju rätt färg wink Bara att leta upp en lackerare och kolla om de har en färgkarta, eller så får du gissa tongue

Saabmeck
233 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
Haha ja så kan man se de.. tongue
eller så sparar man ihop lite så man kan lacka om hela bilen.. tongue

Sök