4695
Sök

Eftersnack Södertälje No Shame Racing.

No Shame Racing Crew
680 Inlägg
23 augusti 2010
Trådstartare
Tack alla för en underbar träff! Kul att det är så många som dyker upp på träffarna ;D
Det skulle vara trevligt om ni som har tagit bilder samt filmer kan lägga upp dom här eller på facebook: No Shame Racing.

TÄNK på att inte prata för mycket om natt aktivteten nu!!!!!!!!!!!

Sebbe NSR Crew
Senast redigerat av sebbe666 (23 augusti 2010)

No Shame Racing Crew

JensenStyle
18 Inlägg
23 augusti 2010
Yes, skit skoj me mycket folk! Synd bara att farbror blå ska förstöra allt...vill ju se finalerna big_smile

Skitsamma här e lite bilder från senaste träffen! Inte så många, kanske inte så bra men dom duger ^^

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=107211

72 Inlägg
23 augusti 2010
vart en bra träff:) fast en skjuten kylarslang:) ingen som fick några bilder på min vita Impreza?

Wrom Wrom

German Engineering
9 083 Inlägg
24 augusti 2010
Som jag nämnde på förra tråden så hade man riktigt kul på träffen smile Bilder ska läggas upp under veckan, så fort de är redigerade smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

161 Inlägg
24 augusti 2010
Min kamera gjorde inte som jag ville i söndags men fick några bilder i allafall.

Finns på www.dbfoto.se 
Klicka på: galleri sen på enenemang!

678 Inlägg
24 augusti 2010
Denniz-B skrev:
Min kamera gjorde inte som jag ville i söndags men fick några bilder i allafall.

Finns på www.dbfoto.se 
Klicka på: galleri sen på enenemang!

Vart ju riktigt bra bilder ju smile

8 886 Inlägg
24 augusti 2010
§4 Rubriksanvisningar: Evenemangsforum
Rubriken skall alltid börja med ett av följande prefix: "Inför:", "Eftersnack:" eller "Angående:"

Rubriker med "Inför:" och "Eftersnack:" måste även alltid innehålla TRÄFFNAMN (korrekt officiellt namn), ORT samt DATUM
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

i och med att förra tråden blev låst så är det inte Ok att starta en ny tråd om samma träff då det redan är uppenbart vad den handlar om.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök