Vad jag vet så testade förra ägaren bilen på bana i 3h i sträck och den funkade som en klocka. Han skulle ha den till ett racing projekt då han har jobbat som mekaniker i s60 challange team.
Vet faktiskt inte om allt var orginal på den då, men jag fick med ett avgassystem som han menar är riktigt nice, 3" hela vägen utan kat.
Lät riktigt nice det systemet dock så tycker jag att upphängningen såg för jävlig ut, vet ej om de bara testmonterat det men det hängde ju ner och det e lite IG på en så fin kärra tycker jag!
Lät riktigt nice det systemet dock så tycker jag att upphängningen såg för jävlig ut, vet ej om de bara testmonterat det men det hängde ju ner och det e lite IG på en så fin kärra tycker jag!
// Skåne
så sant så. Återstår att se efter besiktningen vad vi bygger ihop. Inget halvslafs arbete här inte.
In Spain you would have problems with the police. There is no probleb with a noise motocycle (Harley Davidson) but if your car sounds a little bit more than other cars, you are fucked.
Alright det var ett tag sen så här kommer lite updates:
Har varit tvungen att spackla lite på smådetaljer och kaross. Leta reada på någa lister som saknades och beställt fel grejer osv. ja allt som fördrojer hela projektet.
Glad nyhet är att bilen kommer att lackas i veckan om jag har lite tur. Nästa vecka kommer att innefatta en massa montering av elektroniken och inköp av en jävla massa clips.
Är ute på båten och jobbar just nu och brorsan jobbar för fullt på bilen hemma. Kommer upp lite nya bilder nästa vecka. (om inte skicka ett pm och skäll på mig).
blue it is. har hört mig omkring lite och 89% säger blå, dock så hade silver nog blivit snyggt det med men lite som ni säger så kan det se lite too much ut förmodligen.