Kan någon eller om någon vet vem som kan drapera delar i kolfiber ? Har nämnligen en diffuser som jag vill att den ska draperas i kolfiber.l
Tacksam för svar.
mvh.
Jag känner ingen men har däremot det förmodligen billigaste förslaget till dig. Sök på blocket.se runt Göteborg efter drapering med kolfiber. Ja, jag är seriös.
Det du kommer hitta är otroligt, rent prismässigt.
Kan någon eller om någon vet vem som kan drapera delar i kolfiber ? Har nämnligen en diffuser som jag vill att den ska draperas i kolfiber.l
Tacksam för svar.
mvh.
sportvagnskonsulten i hässleholm kan drapera eller gjuta av din läpp och tillverka 100%kolfiber, välj själv. han har byggt skärmar till mig helt i kolfiber, vikt 0.9kilo styck!
Tacksam för svar.
mvh.
sportvagnskonsulten i hässleholm kan drapera eller gjuta av din läpp och tillverka 100%kolfiber, välj själv. han har byggt skärmar till mig helt i kolfiber, vikt 0.9kilo styck!
Tjena, tackar så mkt för hjälpen, ska ta ett snack med honom angående detta.
mvh.
Jag skulle titta en extra gång på folie. En Lambo som körde runt jorden i somras lurade ganska många att den var i kolfiber, hittade bilder när den draperades - det blir bra, om man vänder sig till en bra firma.
Då kan du dessutom återställa bilen om den ska säljas - då du inte tjänar vikt på att drapera, samt att det är vanligt att du inte får de perfekt raka linjerna...
Jag skulle titta en extra gång på folie. En Lambo som körde runt jorden i somras lurade ganska många att den var i kolfiber, hittade bilder när den draperades - det blir bra, om man vänder sig till en bra firma.
Folie är inte samma som drapera. Ganska stor skillnad på foliering och drapering.
Folie är inte samma som drapera. Ganska stor skillnad på foliering och drapering.
Tro mig, jag vet skillnaderna.
Och just eftersom jag sett resultatet när folk draperar så rekommenderar jag vinylen som skyddar lacken, går att ta bort när man kommit från att det ska se 'sportigt' ut. Det enda riktiga om man ska ha kolfiber är att byta panelerna för att spara vikt, annars kan man nyttja vinyl.
Det är lika mycket 'fusk' med båda alternativ, men i detta fall blir det mindre vikt med dekalerna och en mindre långsam bil än draperingen.
Titta på t.ex. http://www.autostripe.se/ för att se hur bra folie ser ut, det tål att synas i kanterna - det gjorde inte många av draperingarna på elmia detta år...