Ja det är väl antingen Metal Mulisha som föregående talare sagt eller någon av versionerna på SS skallarna från nazityskland. Jag gissar på första alternativet
Okay, alla är kanske inte helt i profil.. men ska vi lättare kunna hjälpa dig så måste du beskriva logon bättre. Var det andra detaljer som stack ut lite? Svart/vit eller färg? osv osv.
jag kan tyvärr inte ge bättre förklaring än en döskalle med en riktig typiskt amerikansk brandhjälm på sig, har för mig man kunde skymta ett nummer fram på hjälmen, tror det är i svart/vitt eller gråskala möjligen mörkgrönt på allting... ska leta vidare men man börjar ju tro det är något jag fått för mig Tack för all hjälp!!!
Jo, men killen hade för sig att han kanske sett den på en motivlackad bil (?) Den enda jag sett som det skulle kunna vara är just denna, om det är rätt eller om det är fel kan endast trådskaparen svara på..
Tack tack!! det var denna jag tänkte på, men hade för mig att det var en logga till nånting, men har nog blandat ihop den med nått annat Tack gtill alla som hjälpt mig! mvh/Mats
Jo, men killen hade för sig att han kanske sett den på en motivlackad bil (?) Den enda jag sett som det skulle kunna vara är just denna, om det är rätt eller om det är fel kan endast trådskaparen svara på..