Det var rikti trevligt var inte med på hela dock komm bara till garaget men det var kul endå roligt folk att snacka med och så hoppas att ja kan vara med på hela nästa gång kanske gör lite ändringar på bilen
Tack för en helt underbar träff, strålande väder, kanonbra jobbat av Crew och en mycket trevlig cruising, mycket lyckat allting, riktigt nöjd - kunde inte bli bättre.
Mina bilder kommer om senast några dagar, har några hundratals bilder att gå igenom och fixa
Riktigt trevlig träff. bra väder och fina bilar. Det ända jag kan säga som va lite sämre va platsen med tanke på matställen osv. Lite synd att man va tvungen att flytta bilen för att kunna sticka och äta. Annars jätte bra
AT Däck såg jag men missade jag helt och hållet superior imports?
Riktigt trevlig träff. bra väder och fina bilar. Det ända jag kan säga som va lite sämre va platsen med tanke på matställen osv. Lite synd att man va tvungen att flytta bilen för att kunna sticka och äta. Annars jätte bra
AT Däck såg jag men missade jag helt och hållet superior imports?
Själv tog jag med mig kall mat, man kan annars ha något enkelt och kylväska med sig i värsta fall
jag stod med at däck men är även med superior imports, sen hade dom ju sin vita rx7:a dom har byggt, tack för priset, var en jättebra dag och träffade mkt nytt folk. vädret kan man ju inte klaga på // Ajfa
Som sagt jag har många bilder men det blir om senast några dagar så fort jag får tid över, tar tid med redigering och att kolla igenom bilderna och lägga upp dem m.m