Det finns många fina olika bilder i tråden!Hmm vad gör en BRA bild/FOTO tro?Själva upplevelsen el ljuset el helheten vad man vill förmedla.. Enligt mig kan en rishög bli ett bra foto, med rätt person i rätt ögonblick bakom kameran el?
Känner lite samma sak då man tycker att ens egna bilder bleknar lite i jämförelse med vad som brukar postas i tråden. Här kommer iaf. en bild på nått annat för att bryta mönstret lite, dock inte en helkroppsbild.
Det är lite annorlunda men rätt så fränt med såna här bilar på strippen!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Det finns många fina olika bilder i tråden!Hmm vad gör en BRA bild/FOTO tro?Själva upplevelsen el ljuset el helheten vad man vill förmedla.. Enligt mig kan en rishög bli ett bra foto, med rätt person i rätt ögonblick bakom kameran el?
Mvh!
Om bilden är "perfekt" med ljussättning och komposition samt miljö så är det ju en bra bild. Men om dessutom motivet är smakfullt så blir ju bilden mycket bättre i mina ögon.
Frågan man ska ställa sig själv då som fotograf är om denna bild skulle vara lika "bra" med en Prius som motiv? Det är ju kanske lite extremt men en bra tankeställare kanske? Sen kan man ta vardagsbilder som fyller en viktig dokumentär funktion som förmodligen är mycket mer intressant att titta på om trettio år än vad en arrangerad bild kommer att vara. Det viktigaste är att man fotar och har kul. Så lär man sig mer efter resans gång
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!