Många forum har ju dagens bild vi kanske kunde ha en sådan tråd här med som folk kan lägga upp EN bild som är riktigt bra? Vad tycker ni om det?Kan ju vara trevligt att titta på lite roliga bilder nu när vintern närmar sig. Jag börjar med den här så länge så kan ni andra fylla på.
Kom att tänka på en sak.När ni länkar bild så ta inte en för stor bild för då tar det en evighet att ladda upp sidan om servern är seg.
Försök att hålla er till motorrelaterade bilder då detta är ett motor forum. Mvh
Många forum har ju dagens bild vi kanske kunde ha en sådan tråd här med som folk kan lägga upp EN bild som är riktigt bra? Vad tycker ni om det?Kan ju vara trevligt att titta på lite roliga bilder nu när vintern närmar sig. Jag börjar med den här så länge så kan ni andra fylla på.
Utfrätt bakgrund, överexponerad, oskärpa, åkt dit och gör om gör rätt så blir det bättre!
Håller med, och man får absolut inte glömma att man får ta allas kritik som en positiv sak, alla har olika ögon för olika saker så man kan bara lära sig mer
Sen undrar jag vad det var för kamera på den bilden?