Nu har jag o frugan bestämt oss för att bygga en Celica 90a " Drift Style Look " Detta kommer bli en bruksbil samt utställningsbil. Vi köpte celican för 1,5-2 år sedan o den har sedan dess bara stått i garaget... För några månader sedan började jag meka med den för att få den körduglig och besiktigad. Nu är detta avklarat och planerna börjar smidas för hur bilen ska se ut nästa sommar! :-)
Baken är redan beställd Fronten och nya skärmar beställs inom typ 2mån! Lite annat smått o gott kommer också beställas! Omkring April nästa år bär det av till polen för en hellackering av bilen :-)
Såhär ser bilen ut idag!
Något i det här stuket kommer den se ut :-) Men vilken färg vi ska ha är ej bestämt!!! Vad tycker ni?
Pearl white med svarta detaljer och svart tonade lampor med breda svarta fälgar med vit kant kanske ?
Hehe låter nice.....men det lutar åt samma röda färg tyvärr... Beror helt på priset... Man måste ju lacka invändigt o i motorrummet om man ska byta färg... Grrrrr
Pearl white med svarta detaljer och svart tonade lampor med breda svarta fälgar med vit kant kanske ?
Hehe låter nice.....men det lutar åt samma röda färg tyvärr... Beror helt på priset... Man måste ju lacka invändigt o i motorrummet om man ska byta färg... Grrrrr
Nej inte den röda? En fråga, varför ska den just lackas utomlands?
Nej inte den röda? En fråga, varför ska den just lackas utomlands?
Alltså update kommer det inte komma på grymt länge nu! Alla delar jag beställer, beställer jag till en god vän i Polen. Och sen i början på nästa år åker jag dit o fixar allt med honom :-)
lönt o skapa en projektråd om den ska stå o ruttna i garaget till nästa år innan det händer nåt, om det ens kommer hända nåt?
vaknat på fel sida idag? 1: den ska inte stå i garaget.... den ska användas som en bruksbil tills nästa år. 2:Vadå om det ens kommer hända något? Tror du jag köper bodykit o massa annan utrustning för att sedan slänga det? 3: Ja det är lönt att starta tråden.... kan hända jag uppdaterar med saker jag köper till bilen (bilder), kan få lite ideèr från folk, råd o tips mm mm 4: Du behöver inte vara så nedlåtande/spydig/arrogant....