Skall ta bilder på bilen m.m. nästa gång jag är i garaget "vilket inte är så ofta, behöver delar:)" Skall försöka beställa så mykt delar som möjligt nu vid löning i veckan!
Bilen står i en lada för tillfället, under vintern ska jag köpa på mig en jävla massa så det bara är å skruva vid vår.
Köpt lite grejjer som, addon sidokjolar, fixat 940 front, hastighetsmätare, svängjul eftersom motorn är en aut t5a, så jag är ute efter en styrbox, kabelhärva är oxå köpt. motorfästen är införskaffat med. nästa å köpa blir en feting best på ZF växellåda, Sachs tryckplatta å sinter.
Går i tankar nu på å riva motorn å i med andra stakar, kammar, kolvar så man kan göra ngt under vintern iallafall
Bilen står i en lada för tillfället, under vintern ska jag köpa på mig en jävla massa så det bara är å skruva vid vår.
Köpt lite grejjer som, addon sidokjolar, fixat 940 front, hastighetsmätare, svängjul eftersom motorn är en aut t5a, så jag är ute efter en styrbox, kabelhärva är oxå köpt. motorfästen är införskaffat med. nästa å köpa blir en feting best på ZF växellåda, Sachs tryckplatta å sinter.
Går i tankar nu på å riva motorn å i med andra stakar, kammar, kolvar så man kan göra ngt under vintern iallafall
Så dött är det inte riktigt hehe
Låter hel bra ju! en riktig uppdatering vid vår då;)
Va ute å kikade till projektet lite, vad man kanske kan börja med under tiden man försöker skrapa ihop pengar till diverse grejjer. som impulsiv som man är, kikar man aldrig under bilen.. gjorde det första gången igår.. man blev ju ledsen har ju å göra iallafall.