Joppe_Johndeere skrev:
Mimmik skrev:
DasAuto skrev:
Inte för att jag samlas speciellt mycket på bilträffar, men det känns väll lite löjligt att ragga i sådana sammanhang.
När skulle man göra det i så fall?
När man är på bilträffar/utställningar är det ju helt ointressant med tjejer...det är ju bilarna som står i fokus..skulle där sitta en snygg tjej i/på bilen är det ju bara en bonus för ögat...
Så jag skulle nog rekommendera att dra ut och ragga på vanligt sätt.... Hittar du en kille du verkar tycka är intressant...ja då slänger du väl inte iväg honom bara för han saknar intresse för bilar? För det kan ju inte vara så att du måste träffa en bilkille? Det låter lite orimligt i mina öron....
Hur kan man inte vara intresserad av att träffa tjejer? Kvittar vad jag gör kommer det fram någon så klart man pratar med henne då, bilarna ser man ju ändå och då kan man ju vara 2 som tittar och diskutera bilarna. Skit bra ju.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.