rätt mkt bilar vid kungens kurva... förstår inte varför man står och pratar med polisen å håller dom kvar men men:s å karavanen åkte inte jag i.. men den va mäktig kanske därför blå kom sen... för mkt uppmärksamhet! ledsnade då och åkte hem.. hoppas på bättre på den biten nästa gång...
i övrigt ganska trevligt! många fina bilar
ger ett plus åt audin med snygga ljudbygget som stod framför mig
rätt mkt bilar vid kungens kurva... förstår inte varför man står och pratar med polisen å håller dom kvar men men:s å karavanen åkte inte jag i.. men den va mäktig kanske därför blå kom sen... för mkt uppmärksamhet! ledsnade då och åkte hem.. hoppas på bättre på den biten nästa gång...
tack så mkt;)
Håller med grymt snyggt bygge klart och fin ljud! Du dunka bra där
tack så mkt;)
Håller med grymt snyggt bygge klart och fin ljud! Du dunka bra där
Jag säger tack för en skitbra träff igår grabbar! Kul att det trots allt blev mycket folk och många bilar, som Galic_Andro sa karavanen var väldigt maffig : ) Vi från strängnäs var glada och nöjda på hemfärden i allafall!
Grymt bra arangemang, stort tack till alla som var med på ett hörn o höll i de ni lyckades klockers Trevligt folk och bra fika. Hoppas på lite mer bilder kommer upp på alla bilar Nu låser vi portarna till garaget och öppnar igen när audin o saaben är ombyggda för bana / lek
Får även tacka Volvon som drog ut innan mig när jag stack från rosen (vart tagen av polisen som stod framför o vänta som hungriga vargar på oss oskyldiga stackare) slapp man böter och skit där borta.. kom dock inte längre en till Vårby innan jag vart in hovad av nästa klunga =/
Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
Grymt bra arangemang, stort tack till alla som var med på ett hörn o höll i de ni lyckades klockers Trevligt folk och bra fika. Hoppas på lite mer bilder kommer upp på alla bilar Nu låser vi portarna till garaget och öppnar igen när audin o saaben är ombyggda för bana / lek
Får även tacka Volvon som drog ut innan mig när jag stack från rosen (vart tagen av polisen som stod framför o vänta som hungriga vargar på oss oskyldiga stackare) slapp man böter och skit där borta.. kom dock inte längre en till Vårby innan jag vart in hovad av nästa klunga =/
Karavanen som rullar ut har jag film på - klipper för fullt. Har till och med installerat en trial på premiere på jobbet så jag inte tappar 8 timmars klippning
I love being a nobody - because nobody is perfect.
Karavanen som rullar ut har jag film på - klipper för fullt. Har till och med installerat en trial på premiere på jobbet så jag inte tappar 8 timmars klippning
VI GILLAR!
Var det någon som såg den där Mercan 190 E som var lite dekalstylad?!?!? Tyckte personligen den var kattig.
VI GILLAR!
Var det någon som såg den där Mercan 190 E som var lite dekalstylad?!?!? Tyckte personligen den var kattig.
ja den borde fått tagit hem prispokalen förr "kattigast 2010"!
Till våren kommer det en ny träff , har ni några ideer eller förslag hur vi kan göra träffen ännu trevligare och bättre så är det bara skicka ett pm eller skriv i tråden
MVH Charem
Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.
Måste tacka rx8'an volvo'n samnt blå evo? om jag inte såg fel det va riktigt kul att ni försökte hänga av mig på motorvägen både jag och min med passagerare skratta gott tyckte även jag såg ett lende från passageraren i rx8'an skratta lite. Bättre lycka nästa gång
KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
Come to the dark side we have cookies!