3303
Sök

Eftersnack: Kungens Kurva - 25/9

570 Inlägg
26 september 2010
_Godsoldier_ skrev:
rätt mkt bilar vid kungens kurva... förstår inte varför man står och pratar med polisen å håller dom kvar men men:s å karavanen åkte inte jag i.. men den va mäktig kanske därför blå kom sen... för mkt uppmärksamhet! ledsnade då och åkte hem.. hoppas på bättre på den biten nästa gång...

i övrigt ganska trevligt! många fina bilar

ger ett plus åt audin med snygga ljudbygget som stod framför mig wink

tack så mkt;)

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------

678 Inlägg
26 september 2010
audi_a4_quattro skrev:
_Godsoldier_ skrev:
rätt mkt bilar vid kungens kurva... förstår inte varför man står och pratar med polisen å håller dom kvar men men:s å karavanen åkte inte jag i.. men den va mäktig kanske därför blå kom sen... för mkt uppmärksamhet! ledsnade då och åkte hem.. hoppas på bättre på den biten nästa gång...

tack så mkt;)

Håller med grymt snyggt bygge klart och fin ljud! Du dunka bra där smile

570 Inlägg
26 september 2010
BuRrE08 skrev:
audi_a4_quattro skrev:
_Godsoldier_ skrev:

tack så mkt;)

Håller med grymt snyggt bygge klart och fin ljud! Du dunka bra där smile

tackar tackar:)

ja det är många timmars jobb;)

men vart väldigt nöjd med resultatet:)

jag spelar inte högst men väldigt rent;)

mitt nya caddy projekt med 300 hk på bakhjulen ;)-----> caddy mk1/nissan 200sx!!!!
----------> sponsor: realcar.se <----------

678 Inlägg
26 september 2010
Ingen som vet om vita evo IV med rallyart stripes finns på garaget?

Finns det ngn som har bild på min Evo IV?

347 Inlägg
26 september 2010
Jag säger tack för en skitbra träff igår grabbar! Kul att det trots allt blev mycket folk och många bilar, som Galic_Andro sa karavanen var väldigt maffig : ) Vi från strängnäs var glada och nöjda på hemfärden i allafall!

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
26 september 2010
Grymt bra arangemang, stort tack till alla som var med på ett hörn o höll i de ni lyckades klockers smile Trevligt folk och bra fika. Hoppas på lite mer bilder kommer upp på alla bilar smile Nu låser vi portarna till garaget och öppnar igen när audin o saaben är ombyggda för bana / lek smile

Får även tacka Volvon som drog ut innan mig när jag stack från rosen (vart tagen av polisen som stod framför o vänta som hungriga vargar på oss oskyldiga stackare) slapp man böter och skit där borta.. kom dock inte längre en till Vårby innan jag vart in hovad av nästa klunga =/

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

Tyngaste 2.0
256 Inlägg
27 september 2010
psyco skrev:
Grymt bra arangemang, stort tack till alla som var med på ett hörn o höll i de ni lyckades klockers smile Trevligt folk och bra fika. Hoppas på lite mer bilder kommer upp på alla bilar smile Nu låser vi portarna till garaget och öppnar igen när audin o saaben är ombyggda för bana / lek smile

Får även tacka Volvon som drog ut innan mig när jag stack från rosen (vart tagen av polisen som stod framför o vänta som hungriga vargar på oss oskyldiga stackare) slapp man böter och skit där borta.. kom dock inte längre en till Vårby innan jag vart in hovad av nästa klunga =/

Sånt som händer mannen

2 982 Inlägg
27 september 2010
Karavanen var maffig JA,  det var en grymt lyckad Karavan.
och vi väntar med spänning på att kameramannen klipper och cuttar färdigt filmen smile
Senast redigerat av Rock-Star (27 september 2010)

2 405 Inlägg
27 september 2010
Fick inte se karavanen då vi åkte före och gjorde ett stopp på vägen så jag vill ha bilder från de om någon har

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

Finraggare
2 381 Inlägg
27 september 2010
Karavanen som rullar ut har jag film på - klipper för fullt. Har till och med installerat en trial på premiere på jobbet så jag inte tappar 8 timmars klippning smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.

2 405 Inlägg
27 september 2010
haha bra de smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

2 982 Inlägg
27 september 2010
kameramannen skrev:
Karavanen som rullar ut har jag film på - klipper för fullt. Har till och med installerat en trial på premiere på jobbet så jag inte tappar 8 timmars klippning smile

VI GILLAR!

Tyngaste 2.0
256 Inlägg
27 september 2010
Rock-Star skrev:
kameramannen skrev:

VI GILLAR!

Var det någon som såg den där Mercan 190 E som var lite dekalstylad?!?!?
Tyckte personligen den var kattig.

2 405 Inlägg
27 september 2010
nej såg inte till den eller la inte märke till den iaf.

Rock-Star : skönt att vi har någon som talar för folket wink kan inte annat än att hålla med tongue

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

2 982 Inlägg
27 september 2010
Dani_A skrev:
Rock-Star skrev:
kameramannen skrev:

VI GILLAR!

Var det någon som såg den där Mercan 190 E som var lite dekalstylad?!?!?
Tyckte personligen den var kattig.

ja den borde fått tagit hem prispokalen förr "kattigast 2010"!

STHLM(S)LOW CREW!
564 Inlägg
27 september 2010
Till våren kommer det en ny träff , har ni några ideer eller förslag hur vi kan göra träffen ännu trevligare och bättre så är det bara skicka ett pm eller skriv i tråden smile

MVH
Charem

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.

2 405 Inlägg
27 september 2010
Jag kommer garanterat på nästa års träffar med smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

186 Inlägg
27 september 2010
BuRrE08 skrev:
Ingen som vet om vita evo IV med rallyart stripes finns på garaget?

Finns det ngn som har bild på min Evo IV?

Var det dig som snuten snackade med när dom blockade dig när du skulle förbi?

433 Inlägg
28 september 2010
Filmer & bilder?

Mvh/ Fredrik
Projekt tråd!
Behöver du något blästrat?!Gör nu mera DEKALER !!! Maila: hgksand@gmail.com

KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
51 Inlägg
28 september 2010
Måste tacka rx8'an volvo'n samnt blå evo? om jag inte såg fel det va riktigt kul att ni försökte hänga av mig på motorvägen både jag och min med passagerare skratta gott big_smile tyckte även jag såg ett lende från passageraren i rx8'an skratta lite. Bättre lycka nästa gång big_smile

KEEP TO THE RIGHT IM BEHIND YOU!
Come to the dark side we have cookies!

Sök