2762
Sök

Varför spärrades min nya bil?!

BilSystemTeknik-Gymnasiet
184 Inlägg
27 september 2010
Trådstartare
Hej!

Undrar varför min nya bil (4cv) spärrades, ska väl inte behöva ordbajsa en massa information om den när allt är precis original? Hur kommer jag i kontakt med någon moderat eller något på garaget.ord?

Mvh

Kolla gärna in min Renault 4cv -58 Ferlec, ett av så många exemplar som går att räkna på en hand i Sverige. Lägg en kommentar och dumpa en röst :) Ni får även kika in min projekttråd Golf mk1 --> gti Mvh

Random
480 Inlägg
27 september 2010
Behöver ju inte ordbajsa hur mycket som helst. Typ skriv hur många hästar den har, elhissar etc, fälgarna osv. Tänk på bilderna också. 5mins arbete max..

Tråden kommer nog dock låsas.

945 Inlägg
27 september 2010
Jernberg skrev:
Hej!

Undrar varför min nya bil (4cv) spärrades, ska väl inte behöva ordbajsa en massa information om den när allt är precis original? Hur kommer jag i kontakt med någon moderat eller något på garaget.ord?

Mvh

Jag hade samma tanke som dig för några månader sen ang. min Passat.
Men det är alltså inte tillåtet att enbart skriva "original" eller lämna fälten tomma.

Fick förklaringen: "Ange såfall vad original Är"

Ganska simpelt och inget att böla för.

184 Inlägg
27 september 2010
Trådstartare
Okej, gjorde något i stil med det nu smile

Kolla gärna in min Renault 4cv -58 Ferlec, ett av så många exemplar som går att räkna på en hand i Sverige. Lägg en kommentar och dumpa en röst :) Ni får även kika in min projekttråd Golf mk1 --> gti Mvh

Saabifierad
2 031 Inlägg
27 september 2010
Om den är för original, ljug ihop något som: 200 kusar på framhjulet, BMW M3-låda, Lamborghini-ljuddämpare, chiptrimmad etc. Hur ska moderatorerna kolla upp din bil tongue cool

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

184 Inlägg
27 september 2010
Trådstartare
Den är helt original! smile Får göra det i värsta fall!

945 Inlägg
27 september 2010
Slash skrev:
Om den är för original, ljug ihop något som: 200 kusar på framhjulet, BMW M3-låda, Lamborghini-ljuddämpare, chiptrimmad etc. Hur ska moderatorerna kolla upp din bil tongue cool

Låda för bakhjulsdrift och sen påstå att den är framhjulsdriven? roll

Då vet man vad som är lögn när du laddar upp en bil som har mer än 116hk. big_smile lol

184 Inlägg
27 september 2010
Trådstartare
Haha, menar det! big_smile

Saabifierad
2 031 Inlägg
27 september 2010
Bjare skrev:
Slash skrev:

Låda för bakhjulsdrift och sen påstå att den är framhjulsdriven? roll

Då vet man vad som är lögn när du laddar upp en bil som har mer än 116hk. big_smile lol

Vad jag vill komma till är att moderatorerna ej kan veta om din bil är modifierad om problemet är att dom inte vill ha originalbilar uppe.

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

184 Inlägg
27 september 2010
Trådstartare
Förstår det, jag har inte läst på något ställe att man inte får ha  originalbilar uppe (dock inte läst reglerna, typ alls).

Smålänning
7 883 Inlägg
27 september 2010
Ange vad original är står det klart och tydligt vid varje infofönster när man är inne och redigerar sin bil smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Delta_Rebel
27 september 2010
Jernberg skrev:
Förstår det, jag har inte läst på något ställe att man inte får ha  originalbilar uppe (dock inte läst reglerna, typ alls).

Och där har du ditt problem:rolleyes:

8 883 Inlägg
27 september 2010
Låser med hänvisning till den här tråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=104360

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök