3427
Sök

Hur sjuka är människor???

83 Inlägg
5 oktober 2010
Trådstartare
Nu är ja sjukt trött på människor! har min bil ligger ute på blocket och folk smsar och prutar 10 000-15000 utan att ha sett bilen:S Är dom för fega för att ringa eller att komma och titta? tror vissa svenskar måste gå på svenska lektioner för dom verkar inte kunna läsa prutat och klart
Senast redigerat av EighttoN (5 oktober 2010)

Smålänning
7 887 Inlägg
5 oktober 2010
Dom anser att det är värt att försöka.

Jag försöker aldrig pruta utan att ha sett saken i fråga smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Dr Snuggles
956 Inlägg
5 oktober 2010
Och du måste gå på svenska lektioner för att lära dig om styckesindelning och att använda punkt.
Går ju knappt att läsa vad du skriver utan att det blir jobbigt.

Fixa rubriken också när du ändå håller på.

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

83 Inlägg
5 oktober 2010
Trådstartare
usch trött påt om dom kommer o tittar och hittar anledningar visst då kanske ja går ner

83 Inlägg
5 oktober 2010
Trådstartare
Racso skrev:
Och du måste gå på svenska lektioner för att lära dig om styckesindelning och att använda punkt.
Går ju knappt att läsa vad du skriver utan att det blir jobbigt.

Fixa rubriken också när du ändå håller på.

haha har du rätt ibig_smile

Gödseldräng
4 529 Inlägg
5 oktober 2010
Hur svårt är det att bara säga nej ?

:-)
367 Inlägg
5 oktober 2010
Var med om samma skit när jag lade ut min polo på annons. Den låg ut för 17000kr och jag skrev "Jag går inte under 16000kr" men ändå så blev telefonen stormad av vanliga svenssons "Du få fem tysen krånår jak kommer ny på direkt"

Aldrig i fan att jag lägger ut mitt nummer igen.

83 Inlägg
5 oktober 2010
Trådstartare
bra drygt och ja tycker ja har rätt bra pris på min ligger nästan billigast på blocket

346 Inlägg
5 oktober 2010
Man får alltid räkna med lycksökare, nysvenskar brukar vara sugna på att pruta rejält innan dom har sett bilen, men då är det väl bara att lägga på om det inte passar.

Riktiga bilar kommer från Stuttgart.
Säljer bla. VOLVO-doftgranar på Tradera!

I got Dubs!
2 423 Inlägg
5 oktober 2010
du har ju prisdumpat den 20 lök,

sen en stylad bil med automat e grymt svårsåld.

1 163 Inlägg
5 oktober 2010
Hahaha... Känner igen detta så väl!
har flera bilar på annons just nu, bla en bes, skattd och körbar 745:a för 2000kr och får sms och mail hela tiden med skambud... Inte billigt för en körbar vinterbil kan man ju undra.
Samma med delar, 1000kr för nya Usa blinkers och XC grill till en V70, skrev klart med stora bokstäver överst i annonsen INGA MAIL ELLER SMS och vad tror ni jag fick?

Dom andra bilarna är det samma sak med men lite mindre då det mest är jänkare = mindre av dom "dåliga" köparna...
Senast redigerat av NightCruiser (5 oktober 2010)

8 886 Inlägg
5 oktober 2010
Att man inte lyckas sälja sin bil är inget skäl för att starta en tråd.
Frågan har förövrigt varit uppe tidigare och söker trådskaparen så ska även han finna varför det är som det är med bilförsäljning på tex blocket.

Förövrigt så är inte rubriken informativt och beskrivande utan snarare missledande.
§3 Rubriksanvisningar
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Låser härmed tråden.

Mvh.
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök