kul med så stort intresse! men så alla vet så ändrades det nu till bauhaus istället SPRID DET VIDARE TILL VÄNNER! för alla sitter ju inte inne på garaget varje dag
man blir aldrig klar med en bil, man får alltid nya ideér ;)
Ang. Bauhaus; när stänger de på Lördag? Vore kul med så folkfritt som möjligt.
ja det är sant, men om vi diskuterar det på plats så vet man ju inte om vart eller när det är? vi kör lite spontant om det blir:-) men det har du rätt i
är det verkligen så smart att diskutera 201m på garaget ??
ingen vet ju om vi ska springa eller köra 201 m men du har nog rätt^^
konstigt att inte tråden blivit låst då man ej får diskutera sånt.................
Det var det jag syftade på förut, icke tolererat att diskutera olagligheter på Garaget.org, kan leda till trådlåsning osv så återigen; sluta snacka race.
Någon som vet hur det brukar se ut folkmässigt där på lördagkvällarna? Coop har ju öppet till 22 så där kan det väl kanske vara aktivitet, men i övrigt?
ingen vet ju om vi ska springa eller köra 201 m men du har nog rätt^^
konstigt att inte tråden blivit låst då man ej får diskutera sånt.................
Det var det jag syftade på förut, icke tolererat att diskutera olagligheter på Garaget.org, kan leda till trådlåsning osv så återigen; sluta snacka race.
Någon som vet hur det brukar se ut folkmässigt där på lördagkvällarna? Coop har ju öppet till 22 så där kan det väl kanske vara aktivitet, men i övrigt?
jag tog bort det så nu är det slutsnackat!
hur menar du, vart man kan vara osv? på bauhaus, det stänger 18:00 sen så planerar vi kvällen efter det, eller hur menade du ?
Nej syftade på hur mkt folk som är där vid 18-tiden, ifall det blir folktomt rätt fort eller ifall folk segar med att handla och kommer stå ivägen osv =P
Nej syftade på hur mkt folk som är där vid 18-tiden, ifall det blir folktomt rätt fort eller ifall folk segar med att handla och kommer stå ivägen osv =P
du tänkte så jag tror det är ganska folktomt
Ses vi där?
Bauhaus kommer inte ha så mycket folk där vid stängningsdags,då alla börjar röra sig bortåt. Coop har ju öppet så förståeligt är det folk där och handlar,men de brukar inte åka ut från coopparkeringen för att sen åka in på bauhaus och köra omvägar.. Tror det är rätt lugnt
Äh orka, eller jaha du menar typ som i deras egna bilar, ja ok då ;D Lär nog dyka upp en hel del Örebroare skulle jag tro, allt som sker så nära och som bryter av mot vanligt mässan-häng är ju alltid kul