2889
Sök

Tone Bekkestad avstängd

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 juli 2006
Trådstartare
Bara en liten diskutions tråd.. innan hon blev avstängd från tv4 var det ingen som gillade henne? nu när hon blev avstängd för att hon visa magen i slitz haha så gillar folk helt plötsligt henne och tycker det är synd att hon blev avstängd...

Min teori: När hon visade magen i slitz såg tv4 äntligen möjligheten att göra sig av med henne.. och inte just för den handling utan för att man fattar ju inte ens vad människan säger.. men den anledning är för taskig så tv4 utnuttjade nog bara sitsen där...

så boys and girls vad tror ni?

Bmw osv..

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
7 juli 2006
äsch ingen gillade henne för ingen visste ju att hon var en sån klippa smile var ju bara en vanlig norsk som gjorde sitt jobb och hade fullt med kläder på sig smile nu vet man ju hur hon ser ut smile

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
7 juli 2006
Norska är ju inte så svårt.. Värre med danska, isländska & framförallt finska.. Hehe

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
7 juli 2006
GT90 skrev:
Norska är ju inte så svårt.. Värre med danska, isländska & framförallt finska.. Hehe

Ibland värre med grov skogsvärmlänska smile Fast jag själv bor ju här (men pratar "rikssvenska" om man nu kan benämna de som det).

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

533 Inlägg
7 juli 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Bara en liten diskutions tråd.. innan hon blev avstängd från tv4 var det ingen som gillade henne? nu när hon blev avstängd för att hon visa magen i slitz haha så gillar folk helt plötsligt henne och tycker det är synd att hon blev avstängd...

Min teori: När hon visade magen i slitz såg tv4 äntligen möjligheten att göra sig av med henne.. och inte just för den handling utan för att man fattar ju inte ens vad människan säger.. men den anledning är för taskig så tv4 utnuttjade nog bara sitsen där...

Vadå '..ingen som gillade henne?'...
Hon är ju den bäste av dom alla!!
Det blev bra väder bara man hörde och såg Tone.
Hon får gärna komma hem till mig och berätta om vädret hela tiden....
Inte sedan Åsa Bodéns tider har det varit "kul" att  kolla på vädret förrän Tone började.

MER VÄDER MED TONE

I think I have a problem. I think I think too much...!
'And the meek shall inherit the earth.'
Min sida på www.fotosidan.se

Leg. Spådam
816 Inlägg
7 juli 2006
Norrmän ska stanna i norge, så enkelt är det...

Two words; You LOSE!
Riktiga muskelbilar har vindrutetorqueare.

1 660 Inlägg
7 juli 2006
Merclone skrev:

"Hets mot folkgrupp" hehe.. Jag tycker norrmän är trevliga * de flesta iaf*, likaså de flesta norrlänningar!
Å vissa av oss svenskar åker ju till Norge o jobbar...
Senast redigerat av GT90 (7 juli 2006)

Volvoskadad
6 017 Inlägg
7 juli 2006
Merclone skrev:

haha, vad taskigt...

Jonas

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 juli 2006
Trådstartare
jag har inget emot folk från norge ^^ men när dom ska förklara vädret p¨å sitt spårk i svenska tv blir ja lite sne... jag fattar ärligt inte ett skit utav vad hon säger så bra at thon e avstängd nu big_smile

Bmw osv..

1 660 Inlägg
7 juli 2006
UseDubbelTurbo skrev:
jag har inget emot folk från norge ^^ men när dom ska förklara vädret p¨å sitt spårk i svenska tv blir ja lite sne... jag fattar ärligt inte ett skit utav vad hon säger så bra at thon e avstängd nu big_smile

Tycker hennes norska är ganska enkel att hajja..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 juli 2006
Trådstartare
GT90 skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Tycker hennes norska är ganska enkel att hajja..

tycker inte jag .. men jag är ju 08 också..

Bmw osv..

1 417 Inlägg
7 juli 2006
UseDubbelTurbo skrev:

Bra idé där, har inte tänkt på det så.
Dessutom är det ju skit att det där gubbskrället fick stå i badbrallor utan reprimand. Dessutom i tv. Det Tone gjorde var väl på fritiden?
Ta tillbaka Tone och klä av henne oftare kanske fler kollar på vädret smile

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
7 juli 2006
problemet med norskar är att dom pratar så jävla snabbt och konstigt, annars är de väl helt ok? tycker att tone har anpassat sig ganska bra...

man lever bara en gång så lev väl!

Old School Ford
600 Inlägg
7 juli 2006
är det aldrig nån som har hört en skåning?

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
7 juli 2006
Merclone skrev:

... och skåningar kan stanna i skåne? (såg att du var därifrån) Spelar väl ingen roll om hon så är från murmansk. Hör man vad som sägs om vädret och gör en bra presentation skall man väl få ha jobbet.. inte pga att man råkar vara från Norge.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

282 Inlägg
7 juli 2006
Grymt härlig språk, norskan ju big_smile

SSS -12
3 217 Inlägg
7 juli 2006
Catling skrev:
är det aldrig nån som har hört en skåning?

Hallå ja! Var fick du högtryck ifrån? Sydostkusten eller? tongue

Tycker att det är helt underbart att höra henne när hon lirar vädret! big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

House/Trance diggare
287 Inlägg
7 juli 2006
Dåligt av TV4 att sparka henne för det, riktigt illa.

Synd, för man kollade ju bra gärna på vädret när hon rapporterade smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
7 juli 2006
Trådstartare
jonesono skrev:
Merclone skrev:

... och skåningar kan stanna i skåne? (såg att du var därifrån) Spelar väl ingen roll om hon så är från murmansk. Hör man vad som sägs om vädret och gör en bra presentation skall man väl få ha jobbet.. inte pga att man råkar vara från Norge.

grejen är den att jag fattar inte vad hon säger.. och de gör inte min morssa med inte min mormor heller;P och inte mina polare heller:D en fördel om man ska va reporter i svensk tv är om man kan svenska för hon pratar ju bokstavligen norska i svensk tv ? :S jag fattar inte vad norbaggarna säger i big brother heller..

Bmw osv..

391 Inlägg
7 juli 2006
dåligt av Tv4,  vad hon eller någon annan gör på fritiden har ingen annan med att göra, bara man sköter sitt jobb.   (dock kan de vara tungt för många som inte förstår vad hon säger)  men vi har ju ögon det var väl ändå tv vi kollar på smile  man får ju se solar o regn lite varodär big_smile

skulle vara kul att veta vad chefen eller den person som tog beslutet att stänga av hon gör på fritiden,  troligtvis nåt som någon kan finna olämpligt...

/ Andreas

Sök