Oj då! Här ramlar det in massor med bra bilder. Snyggt jobbat alla. Och till er som tycker ni är sämre än andra, ge inte upp. Se det som en morot att bli bättre. Jag tror aldrig man blir riktigt nöjd ändå. Finns alltid nåt som kan förbättras och det är det som är så kul med foto. Man blir aldrig fullärd.
Här kommer lite, (eller ganska många;-), bilder som jag tagit den senaste tiden.
Hittade en gammal P1800 parkerad i somras. Tyvärr stod den inte bra till för att få några sjysstare bilder och det var gassande solljus rätt på den, men jag tog några ändå.
Här är ett porträtt på en polare. Inget speciellt. Bara ett snapshot egentligen fotat i mitt vardagsrum då vi satt och fikade.
Fin blixt bild! Härligt när det åskar och man slipper regn.
Bra skärpa på träden för att vara 30sec
Tycker dock den skulle varit något mörkare så blixten syns mer.
/Micke
Hade tur, inge regn och helt vindstilla Jag tog andra bilder oxå, som var lite mörkare, på på ett annat ställe, men så hade jag råkat komma åt inställningarna utan att märka det så dom blev väldigt suddiga
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE