Byggs om från helt orginal till en bil utöver det vanliga man ser på en parkering . Drifting kommer det andas o bilen kommer användas brutalt o hårt som den ä värd att behandlas ?
Kört med 2x12" med fläktstyrning innan Men inget slår org fläkten i längde fan ba bra Den arbetar när det ä 30 grader ute o man kör som ett svin på banan
Kört med 2x12" med fläktstyrning innan Men inget slår org fläkten i längde fan ba bra Den arbetar när det ä 30 grader ute o man kör som ett svin på banan
Kan inte annat än hålla med dig... viscosfläkten är överlägsen.. men grymt ful men i ditt fall så förstår jag att du har funtion före design Snyggt jobbat!
Kan inte annat än hålla med dig... viscosfläkten är överlägsen.. men grymt ful men i ditt fall så förstår jag att du har funtion före design Snyggt jobbat!
Faktiskt funktion före design Helt sjukt tror heller inte visco fläkten tar så mkt effekt att jag värdesätter att åka med en motor som vill gå upp i temp 😜 Men skulle gärna åka med elfläkt för snygghetens skull
Då så var bilen flyttad till jobbet o börjat greja lite
bagaget innan
slipade rent lite och epoxy o sprut kittat lite
taket färgen ville inte sitta kvar när ja rev foleringen tyvär så blev lite mer slip jobb sen var det en lite skada på taket så fixades med
det mesta är ur plockat
efter lite jobb så blev det grundat och kittat här med men krakalerade på några ställen då det är någon gammal skit färg under på vissa ställen så blir duka o grunda dem små ställena sen innan lack
Då var karossen även slipgrundad det som är kvar att slipgrundas är huven efter den av folieras det som står på listan nu är att slipa cupen o buren för grundning
hej hänt massor sedan sist jag updaterat här har lackat bilen invändigt monterat i stolar bälten golv plåtar vid fötterna men vill ej avslöja färgen ännu så bilder på det har fått vänta
har hänt en del annat som kan visas färdig slipat o maskat för lack bara små saker som skall maskas i boxen sidan jag blev på körd på anderstorp i höstas nu hel men nu syns inte det längre slipat och klarlackat lite
snart hoppas jag det blir färg på den o då kommer färgen avslöjas har hänt en del annat sedan sist med har fått hem grenrörsdelar för bygga ett annat grenrör så nya turbo som skall dit skall sitta bättre 3,5" dp rör kammar o lite småt o gott ligger o väntar på monteras o byggas
Blir ju skit bra dä där vad har du tänkt att ligga på i effekt samt vilken turbo kmr du köra mä ?
Precision 5858bb så 500whp är juh det jag minst vill få ut i år men gärna 550;) Men ändå så bra svar som möjligt vill ej åka med lagg därför jag valt liten snurra Så är juh tanken att det skall finnas att hämta hela registret förhoppningsvis
Blir ju skit bra dä där vad har du tänkt att ligga på i effekt samt vilken turbo kmr du köra mä ?
Precision 5858bb så 500whp är juh det jag minst vill få ut i år men gärna 550;) Men ändå så bra svar som möjligt vill ej åka med lagg därför jag valt liten snurra Så är juh tanken att det skall finnas att hämta hela registret förhoppningsvis
Kommer bli fint register mä bb och gött örk i maskinen
mer bilder på ny grejerna 3,5 " o kona turbo 5858bb
sen så är juh bilen färdig för lackering väntar på att lackaren skall ha tid men lovat vi skall ta det denna vecka så nu håller jag tummarna att det inte är för mkt bilar denna veckan