Ja då var det dags att presentera det nya projektet som jag införskaffat.
Jag har länge funderat på en Dodge Magnum men velat fram och tillbaka, ja ni vet säkert hur det är, men samtidigt inte riktigt hittat någon som fallit mig i smaken. Men när denna kom ut på blocket så kunde jag inte låta bli. Kärlek vid första ögon kastet brukar det ju heta
Och det blev det verkligen.
Så jag tog med mig en polare och lillebrorsan och drog iväg till Skutskär utanför Gävle för att titta på den och affären var ett faktum och jag var nu en stolt ägare till en Dodge Magnum SXT.
Utsidan är jag mycket nöjd med som den är. Den har något utöver det vanliga men samtidigt väldigt stilren. Just the way i like it.
Utsidan är utrustad med bland annat;
* Body kit. Rätt ovanligt tydligen, om det stämmer vet jag inte.
* Alla plastdetaljer lackade i bilens färg.
* Led baklysen och black halo strålkastare.
* T-Rex Triple Nickel Chrome grill
* Custom dual exhaust with Black Chrome oval tips
* Sänkt med Eibach 1.6 Pro Kit
* Pirelli P-Zero Scorpion 265/35/R22 High Performance däck med Foose Nitrous 22 Chrome fälgar
Och lite mer. Lite text är kopierad från annonsen
Så utsidan får vara som den är, iaf ett tag
Insidan är bestyckad med följande;
* Pioneer AVIC-F900BT, Navigation, Bluetooth nyaste kartorna, dvd osv
* Kicker högtalare runt om.
* Backkamera med avståndsmätare.
* JL Audio 10" bas i bagagen.
* 1000 -Watt Planet Audio slutsteg till basen.
* 600 Watt Planet Audio slutsteg till högtalarna.
* Dvd och skärm i baksätet med trådlösa hörlurar.
* Brushed Silver dash kit.
* Custom Leather and Brushed Silver steering wheel.
* TRENZ Billet Pedals.
* Custom Leather/Suede seating.
Även här har jag kopierat texten, grymt dålig på engelska
Det som skall göras med den är bland annat att interiören skall göras om lite då den är både beige och svart. Så det som är beige skall bort från ovansidan dörrarna och neråt så det blir mer enhetligt. Uppåt får vara som det är så länge. Sen skall den nuvarande baslådan bort och två nya skall byggas, en på vardera sida med två små basar på var sida. Sen är det väl lite annat små pill som kommer att hända med den
Bilder kommer senare då det för tillfället inte går att ladda upp bilder så håll tillgodo