haha fy fan , nu vill ja ha dom där tryckrören igen gillade dom men du slå mig en signal nångång imorn så ska ja förklara de hela , me alla sladdar o som ja sa sitter dom 2 röda tror ja de va plus 1 gul kvar i karossen spara dom , de är resterande för de ska funka
haha fy fan , nu vill ja ha dom där tryckrören igen gillade dom men du slå mig en signal nångång imorn så ska ja förklara de hela , me alla sladdar o som ja sa sitter dom 2 röda tror ja de va plus 1 gul kvar i karossen spara dom , de är resterande för de ska funka
Det har inte hänt så mycket på sistonde! Men idag kom iallafall en turbo hem till mig och det är en Holset Hx35
Jag har fått tag på en 16V topp, så jag hoppas att jag får hem den snart. Sen planerar jag på att börja bygga bur om ett tag. Jag måste bara mäta lite och vänta på rören. Men sen har jag ett större problem och det är att jag måste få tag på en TIG- svets, men de löser sig nog!
Nu har jag roat mig med att ta ner bakaxeln och börja rengöra den inför lack. Jag kan säga att de är nog de drygaste jag har gjort... Sen så blir det nog så att jag bygger om till 4-länk