Ja midnight purple var faktiskt jäkligt snygg.. får fundera på de där Tack för alla förslag.. vad de blir för färg kommer jag nog hålla hemligt tills den rullar ut i ny kulör
Har inte hänt något i garaget sen sist, men en uppdatering måste till ändå
En beställning på nya lager har gått iväg. Det blev ACL Race series Performance Engine bearings.
Ram- och vevaxellager beställdes
Fortsättning följer när jag får hem dom Jag tar leveranstiden med en nypa salt, köpte dom på ebay ifrån usa. Så får väl vänta i 1 - 2 veckor
Beställt nån fläkt då?
Tack för att du påminde mig Har ju glömt att berätta...
En Borg Warner S200 med intern WG är beställd.. Ska även, inom några dagar, köpa ett nytt insug till bilen.. det blir ett GTR-style insug från Autobahn88 ifrån Realcar.se
Har inte hänt något i garaget sen sist, men en uppdatering måste till ändå
En beställning på nya lager har gått iväg. Det blev ACL Race series Performance Engine bearings.
Ram- och vevaxellager beställdes
Fortsättning följer när jag får hem dom Jag tar leveranstiden med en nypa salt, köpte dom på ebay ifrån usa. Så får väl vänta i 1 - 2 veckor
Beställt nån fläkt då?
En Borg Warner S200 med intern WG är beställd.. Ska även, inom några dagar, köpa ett nytt insug till bilen.. det blir ett GTR-style insug från Autobahn88 ifrån Realcar.se
Går sakta framåt.. men vem har bråttom?
satt och tittade på insuget från realcar i går man får vell inte med spjälljus nlev själv sugen när jag såg priset nämligen sen kostade autobahn spjället typ 450 kr mer än sj insuget förjävligt
Går sakta framåt.. men vem har bråttom?
satt och tittade på insuget från realcar i går man får vell inte med spjälljus nlev själv sugen när jag såg priset nämligen sen kostade autobahn spjället typ 450 kr mer än sj insuget förjävligt
hmm.. borde väl kunna gå att sätta dit vilket spjällhus som helst? ska beställa ett via deras hemsida och sen åka till dom och hämta de.. så långt har jag inte dit