Dags för en update Har inte hänt så mycket.. Har stått ganska still över jul å nyår men idag har jag hållit på några timmar och ska fortsätta imorgon Detta är då dagens framsteg. Har riktat och svetsat på fronten så den börjar likna nått igen
Dagens update nu då Höll bara på nån timme så fick inte allt för mycket gjort, men lite blev det iaf. Å imorgon satsar jag på en heldag i garaget tror jag. Lagt lite mer svetsar på fronten å smetat på ett lager spackel....
Bytt växelspaksknopp.. Förut satt det en originalknopp från 740 automat. Denna passar stilen betydligt bättre tycker jag
Köpt mig en 10" grantratt som jag satte i istället för den fula vita sportratt som satt där innan. Dessutom har en sterio kommit på plats i instrumentbrädan.
Det var allt för idag med blir update imorgon igen.
skit i hur drygt det är!! du vet vad resultatet blir när den är klar. vi gamlingar kommer att vilja se denna på alla utställningar, då vi minns hur detta kom till.... mvh kenth66
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
skit i hur drygt det är!! du vet vad resultatet blir när den är klar. vi gamlingar kommer att vilja se denna på alla utställningar, då vi minns hur detta kom till.... mvh kenth66
Japp det är bara att ta sig igenom skitjobben så man blir klar nån gång Ja jag hoppas allt att det kan bli nån eller några utställningar med den i sommar
Japp det är bara att ta sig igenom skitjobben så man blir klar nån gång Ja jag hoppas allt att det kan bli nån eller några utställningar med den i sommar
vill bara säga: skönt att bilen är i dina händer:)
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
Update idag igen då Köpt dämpare till dörrarna. Kikade runt lite i mina gammla bilsporttidningar efter vad andra hade använt. Kom fram till att jag skulle köpa Saab 99 bakluckedämpare. Och se så bra det blev hehe
Dessutom har jag börjat sy överdragsklädsel till stolarna i vit teddy. Blir bra tycker jag. Och så har jag spacklat lite till men det orkar jag inte lägga upp nån bild på