Det är att man har kul tillsammans och kan njuta av dagen,sist så var det as skönt med solen
Priserna är ju bara en bonus Men ingen annan träff heller som har det vad jag vet,denna är ju en ganska casual folk trivs och har kul,snackar lite skit och njuter av varandras bilar
Sen har vi ju även crusisingen med samt fotograferingen och andra aktiviteter på kvällen med Som visar varför japanska bilar is the real deal moahaha!
Senast redigerat av JDMCRAZE (27 december 2010)
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Det är att man har kul tillsammans och kan njuta av dagen,sist så var det as skönt med solen
Priserna är ju bara en bonus Men ingen annan träff heller som har det vad jag vet,denna är ju en ganska casual folk trivs och har kul,snackar lite skit och njuter av varandras bilar
Sen har vi ju även crusisingen med samt fotograferingen och andra aktiviteter på kvällen med Som visar varför japanska bilar is the real deal moahaha!
precis:)man kommer ju för att träffa lika sinnade och ha kul:)
Har vi någon samåkning eller någonting sådant så att de UTAN bil hade kunnat "snålåka" om vi ska någonstans speciellt sen? (tänker på crusing) Eller allting sker på Biltemas parkering, t.ex fotografering?
Har vi någon samåkning eller någonting sådant så att de UTAN bil hade kunnat "snålåka" om vi ska någonstans speciellt sen? (tänker på crusing) Eller allting sker på Biltemas parkering, t.ex fotografering?
Ja vi hade det sist, men det funkade inte 100a då så vi ska fixa det bättre denna gången Alltså du kan säkert bara fråga någon, jag själv har ingen bil ens men ska ha en S13(200sx) om jag får jobb blir det dock en 180sx type x Så jag åkte med Johan(sjunne75) sist skit trevlig kille!
Det där med fotografering kan man ta vid dunkers, där vid stranden Det går och fixa det bättre iaf.
Jag bryr mig inte om priserna, men om man nu ska ha det så finns det ju bättre priserna än saker från biltema...
Ja vi hade det sist, men det funkade inte 100a då så vi ska fixa det bättre denna gången Alltså du kan säkert bara fråga någon, jag själv har ingen bil ens men ska ha en S13(200sx) om jag får jobb blir det dock en 180sx type x Så jag åkte med Johan(sjunne75) sist skit trevlig kille!
Det där med fotografering kan man ta vid dunkers, där vid stranden Det går och fixa det bättre iaf.
Är min passagerarstol tom är du välkommen....
Man tackar man tackar!
Ja den bilen e helt galen så du kommer nog gilla åka med den Den e så jävla snygg med Sen är Fredrik astrevlig med så
Senast redigerat av JDMCRAZE (28 december 2010)
Ny information nu powerFM kanske kommer spela på plats med Så vi får lite skön stämning
Inget 100a där men vi jobbar på det
- för er som inte vet vad power fm är det är en radio kanal med riktigt bra musik www.powerfm.se Maria Nilsson (Djmaiia) och Rasmus Thulin kommer vara där och sända live fler dj´s kommer att vara där också
Er der ingen der har et mobilt rullefelt i Skåne? Det kunne være superfedt, hvis man kunne få rullet sin bil, som man kan til alle større træf i DK ;-)