3832
Sök

Inför: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

88 Inlägg
26 maj 2011
Rowbean skrev:
Jag fick ihopa bilen igår, dessvärre får jag köra helt på grundladd nu då laddtrycksstyrningen är åt hvete! men den rullar iaf smile

Kan bli med i grundladds klubben atm....

7 277 Inlägg
26 maj 2011
Perry426 skrev:
Rowbean skrev:
Jag fick ihopa bilen igår, dessvärre får jag köra helt på grundladd nu då laddtrycksstyrningen är åt hvete! men den rullar iaf smile

Jag kan vara eran hejarklack då min är lite mitt i mellan.
Den peakar jävligt högt så jag lär ligga mellan grundladd och maxladd sad

807 Inlägg
26 maj 2011
http://www.yr.no/place/Sweden/Scania/Helsingborg/

börjar arta sig faktiskt, min prognos är att det kommer vara uppehåll hela dagen!

I'd rather die like a man, than live like a coward

101 Inlägg
26 maj 2011
Hoppas det inte regnar

ska bli snyggare till sommaren

8 Inlägg
26 maj 2011
Tjenna alla, first, förlåt för min svenska jar är en utbytestudent så det är ganska svårt att skriva äfter 8 månader. Jag bor i Malmö och jag vill att vet om det fin någon att kan köra mig tur och retur Malmö-Wangan-natten aktiviteter-Malmö ???

Jag kan betalla för bensyn det är ingen problem men jag kan inte köra i Sverige (insurance problem)...

Tack so mycket på förhand smile

This Is RoMs - Frenchy exchange student - Frenchy CA18 drifter :) !
http://www.garaget.org/RoMs73

448 Inlägg
26 maj 2011
kommer nog eventuellt smile dock ställer man inte ut då man inte har japansk bil smile

synd det fanns 3 träffar samtidigt i skåne på lördag hmm svårt att välja hehe

Xzit

2 011 Inlägg
26 maj 2011
Perry426 skrev:
Jaha bilen bara väntar på polering nu smile olja o filter bytt igår. samt rensade ljuddämparen. Hoppas vi syns på wangan, jag skall dit men har lokalsinne som en yr höna...

Vart köpte du ditt olje filter och kan du numret eller vilket filter det är?
Ska byta på en Skyline här imorgon och de fick inte rätt på mekonomen sist här. Hade vart kanon om du kunde säga vilket.

Inte farten som dödar. Det är stoppen

egen företagare
630 Inlägg
26 maj 2011
Vi kan inte skjuta lite på träffen, till torsdag den 2:a Juni???
Då har jag fått min nya bil nämligen wink

Huh? (`´,)
518 Inlägg
26 maj 2011
pzymon skrev:

Nya bil?

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.

88 Inlägg
26 maj 2011
Clintan66 skrev:
Perry426 skrev:
Jaha bilen bara väntar på polering nu smile olja o filter bytt igår. samt rensade ljuddämparen. Hoppas vi syns på wangan, jag skall dit men har lokalsinne som en yr höna...

Ska byta på en Skyline här imorgon och de fick inte rätt på mekonomen sist här. Hade vart kanon om du kunde säga vilket.

Är omdraget för oljekylare, vet inte om det är samma som original. Fick av tidigare ägare uppgift att det är  MANN W713/28
Fick iofs ett mahle filter med lite annan beteckning. Men köpte mitt på mekonomen  oxå så dom har väl en översättnings modell kan jag tänka mig....

88 Inlägg
26 maj 2011
Works skrev:
pzymon skrev:

Nya bil?

Tror jag läste att han skulle skaffa en R34 gtr, för mig han länka en bild på den oxå för nån dag sen smile såg riktigt trevligt ut...

2 011 Inlägg
26 maj 2011
Perry426 skrev:
Clintan66 skrev:
Perry426 skrev:

Är omdraget för oljekylare, vet inte om det är samma som original. Fick av tidigare ägare uppgift att det är  MANN W713/28
Fick iofs ett mahle filter med lite annan beteckning. Men köpte mitt på mekonomen  oxå så dom har väl en översättnings modell kan jag tänka mig....

Tack så jättemycket.

Inte farten som dödar. Det är stoppen

egen företagare
630 Inlägg
26 maj 2011
Perry426 skrev:
Works skrev:
pzymon skrev:

Nya bil?

Tror jag läste att han skulle skaffa en R34 gtr, för mig han länka en bild på den oxå för nån dag sen smile såg riktigt trevligt ut...

Mycket riktigt, hämtar en vit R34 GTR på onsdag, finns bild någon sida tillbaka, och bland mina fotoalbum.

428 Inlägg
26 maj 2011
Fick mitt nya åk i måndags. Så så länge det inte regnar så dyker jag upp smile

419 Inlägg
26 maj 2011
Perry426 skrev:
Rowbean skrev:

I'll join! :o

2 077 Inlägg
26 maj 2011
VILL BARA UPPMANA ALLA SOM KOMMER DELTA/STÄLLA UT ATT HJÄLPA TILL SÅ VI INTE FÅR IN OBEHÖRIGA PÅ UTSTÄLLNINGSOMRÅDET SEN!
Vill inte jaga mercedes ägare som jag gjorde på första eventet, håll alla bilar som inte ska ställa ut utanför och blocka av andra bilar så dem inte kommer in då smile

Det är bara så vi slipper missöde smile
och som alla vet är det INGEN LEK på området alls som gäller!!
Utställning endast smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

1 866 Inlägg
26 maj 2011
JDMCRAZE skrev:
VILL BARA UPPMANA ALLA SOM KOMMER DELTA/STÄLLA UT ATT HJÄLPA TILL SÅ VI INTE FÅR IN OBEHÖRIGA PÅ UTSTÄLLNINGSOMRÅDET SEN!
Vill inte jaga mercedes ägare som jag gjorde på första eventet, håll alla bilar som inte ska ställa ut utanför och blocka av andra bilar så dem inte kommer in då smile

Det är bara så vi slipper missöde smile
och som alla vet är det INGEN LEK på området alls som gäller!!
Utställning endast smile

En bra idè vore ju att köpa avspärrningsband på jula och spärra av hela området ni fått till förfogande! Kostar nog inte många kronor! Så slipper du jaga mercor :-)

79 Inlägg
26 maj 2011
Jag kommer ner från Karlskrona:D hoppas vädret håller i sig:)

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
26 maj 2011
Jag skulle nog föreslå samma sak, köp band. Skriv några små söta skyltar i häng upp där det står ENDAST JAPANSKA BILAR. så kanske du slipper jaga plus att du slipper att det kommer lite "löst" folk som vill titta men är för lata för att kliva ur bilen utan måste köra runt inne på området i onödan.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Sök