FY FAN vilken puts andro! Jag vill också att min ser ut så! får nog fan lämna in den i vår asså. Annars så måste jag erkänna att den ser jävligt cool ut! Även fast du har tvättställning på taket
“If you go to war over Religion, you are just killing people in the argument over who has the better imaginary friend.”
“… as the poets would say it: Haba Haba Haba”
Snyggt Andro, ända som inte faller mig i smaken är lagningen av fronten och tackräckena, och som jag sa till dig förut (men som du verkade missuppfatta) att smaken är delad och det är du som ska gilla hur din bil ska se ut
Igår kom i stort sett hela kompisgänger förbi garaget och våltog min bil. Iallafall Dobrow, Works, Zam och jag då (av det jag fick göra). Blev dock inte så många bilder men lägger upp dem jag tog när jag kom ihåg att knäppa lite
Spegeln på andra sidan som monterades i förra veckan..
Works och Dobrow jobbade skift med att såga av min slutdämp...visade sig att dem dämpade i stort sett ALL ljud
Nu ser bilen ut som en skrothög igen Ett av Works blivande slickdäck till skylinen mätte 275 i bredd
Såga måtta såga måtta, tack till Zam för hjälpen
liiiike a glööööööv!
Ungefär såhär blir det, då med mellanlägg där basen glappar, gick inte att få dit på annat vis..
Allt ska kläs in i inredningsmatta, slutsteg ska sitta på vardera sida och så får det vara
älskar ditt projekt. har fölt det sedan det började då jag köpte min m3 e36. du har grymt mycket ideer i huvudet verkar det som! den är lagom låg också! jag såg att detta var det utseendet vi får se 2011. händer något med motorn ?
“If you go to war over Religion, you are just killing people in the argument over who has the better imaginary friend.”
Raka rör vore ju underbart! Men får den tillräckligt med motstånd å flöde i systemet då?