står inte att kravet är bluetooth? så varför köpa en BT60U isåfall? Istället för 6047U som kostar 1700:- och är precis likadan bara att du kan byta belysning på den och den inte har någon bluetooth?
BT60U har visst bluetooth! Säg en sak som den stereon inte har
Ja men TS frågade inte efter en HU med BT. Att då lägga en massa extra pengar på något man inte använder känns ju värdelöst.
Jag har själv en 6047 och är väldigt nöjd med den.
precis som jag sa, man kan spara ett par slantar på det
Jag hade helt klart valt dls lådan ... rw12 basarna spelar riktigt fint, kan i och för sig inte säga något om den aktiva lådan men tvivlar på att dls monterar ett steg som inte matchar basen bra. Rw12orna är hifi basar.
utav dessa kompakta baslådor jag lyssnat på så tycker jag inte det är något vidare, visst det låter men inte fan låter det bra, dönar och brummar mest tycket jag
Varför just aktiv? Jag ser inge fördelar som helst med aktiva lådor, snarare tvärt om..
enkelt antar jag att det hela handlar om ... sen slipper man besväret med att välja slutsteg hehe beror väl på vilken nivå man vill lägga sig på
Men man får däremot betydligt bättre ljud.
Tyckte det verkade smidigt, då det fanns många små som inte tar upp halva bagaget i bilen , men blir det så mycket bättre ljud genom att köra passiv kör jag självklart på det . 3k för slutsteg och baslåda är dock gränsen...