Jaha, då har man handlat igen, blev en kg6 kamaxel och lyftare, så nu får man gå och vänta på de med känns ganska så kul att veta att man har grejjer som väntar på en
Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst
Är det någon som har brickor till dubbla ventilfjädrar att sälja? inte aluminium bara bara det som saknas sen så är motorn nästan klar, skulle behöva ett kamdrev i stål med, om någon har så kan ni ju slå en pling eller skicka ett sms på 073-8249525
Har även börjat att måla underredet vitt med, så det står inte helt stilla, det kommer bilder till helgen ha det gött alla
Att ha en sänkt bil är som ha en stor k[u]k med erektionsproblem..... Totalt värdelöst
Jaha, då va toppen inne på mira fräsning och dom sista delarna till motorn inhandlade, kommer bilder på när jag fått prylarna och när jag har satt ihop motorn, sedan lite senare i vinter så kommer en liten film på provkörningen
Annars finns det ett borrat block hoss mej 2,1L som jag har i reserv eller tanken om att bygga nytt men kan säljas för ett rimligt pris dock finns bara kolvar till den Du vet, ingen kommer ihåg en fegis
Annars finns det ett borrat block hoss mej 2,1L som jag har i reserv eller tanken om att bygga nytt men kan säljas för ett rimligt pris dock finns bara kolvar till den Du vet, ingen kommer ihåg en fegis
haha näe precis men tänkte till nästa år så blir det att borra till 2,2 liter och strokat med, man kan ju inte köra med samma motor varje år