Bmw_Bertil skrev:
..sen att en type R å RA är inte riktigt gjorda för att köra typ dagligen då de inte ska vara ren odlat racing så ska de funka å köra på gatan en RA vara typ 3000 i 90 på 6an läste jag någonstans på impreza forumet
välldigt underligt att du har läst det då alla oldage imprezor är 5växlade
kommer inte riktigt ihåg vad min varvar i 90 men på 5:an i 115 så varvar den ca 3500 så det är riktigt sköj att köra motorväg
ImprezaGC8 skrev:
Gr0w skrev:
Finns ingen anledning att köpa GT istället för STI förutom budgeten GT är snik modellen så är det bara
Eh, jo... Sitta på rätt sida, och ska man ändå börja bygga på bilen så behöver samma saker bytas. Som sagt är det inte enorma skillnader mellan GT och en STI av gamla modellen, pratar man däremot 2001 och nyare så är det enorm skillnad mellan STI och WRX och STI är långt mycket bättre.
Det är som jag skrev tidigare STI Type RA och Type R (2 dörras) som har lite roligare prylar under skalet, framförallt drivlinan.
håller med, finns ingen anledning att köpa en sketen GT istället för en STI för argumentet att sitta på "rätt" sida håller inte för det är absolut inga problem att köra högerstyrt.
Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.