Tjena. Har kikat runt en del, men har inte hittat något som kan hjälpa mig. Är det någon som vet något ställe kring Stockholm som säljer ett fäste för 5 st extraljus? I stil med denna, men för 2 st på sidorna också. Eller ska man kanske köpa en sån och svetsa dit egna fästen för de 2 andra lyktorna?
Tjena. Har kikat runt en del, men har inte hittat något som kan hjälpa mig. Är det någon som vet något ställe kring Stockholm som säljer ett fäste för 5 st extraljus? I stil med denna, men för 2 st på sidorna också. Eller ska man kanske köpa en sån och svetsa dit egna fästen för de 2 andra lyktorna? http://www.jula.se/mediaarchive/5191016 … 17-jpg.jpg
min systerson byggde ett eget av ett sån fäste och ett för två extraljus kapade bara av det för två på mitten och svetsade fast en del på varje sida av det för tre funkade på en 740 men inte på min vectra
inte sett att någon säljer för fem, men din tanke på att svetsa på gavlar funkar fint! har gjort så några gånger, och det funkar prima, både på en 740 och en audi 100 (c4)
kan ta en bild på mitt imorgon om jag kommer ihåg, helt hemmagjort, kanske har polarens gamla i garaget också som ja kan plåta, gjort på ett fäste för tre, med tillagda gavlar!
kan ta en bild på mitt imorgon om jag kommer ihåg, helt hemmagjort, kanske har polarens gamla i garaget också som ja kan plåta, gjort på ett fäste för tre, med tillagda gavlar!
Ja gört vore kanoners , vet på ett ungefär hur ja ska göra men kanske kan få nå tips