Har nyss köpt Gran Turismo 5 som jag dessvärre tvingas köra med kontroll än så länge. I väntan på ratt och ett eventuellt playseat. Är det någon som har erfarenheter av dom playseats man kan köpa på marknaden och hur dom är i kvalité i förhållande till prislappen? Finns det några vettiga att köpa i Sverige?
Eller är det billigare att svetsa ihop en egen variant? Jag har ingen licens för att svetsa själv, så jag skulle behöva lämna bort jobbet vilket i sig är en kostnad.
Har du inte stolar så har jag två till salu.. Ställbara oxå hehe. det är sjukt skönt att sitta i en sån spelstol när man kör med projektor och ett fett surroundsystem...
Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
Vet inte prislapp riktigt men inte mer än 3 loppor för playseatet. Så det är väl att bygga eget som gäller antar jag. En sportstol kan man väl komma över relativt billigt, sen svetsa ihop lite rör Hade varit ett grymt roligt projekt att hålla på med om man nu hade någonstans att hålla till på
Vet inte prislapp riktigt men inte mer än 3 loppor för playseatet. Så det är väl att bygga eget som gäller antar jag. En sportstol kan man väl komma över relativt billigt, sen svetsa ihop lite rör Hade varit ett grymt roligt projekt att hålla på med om man nu hade någonstans att hålla till på
3 tusen? kommer ihåg för något år sen när jag fundera på o köpa något liknade och då kosta de 8-9 tusen