Tack för kommentarerna!
kul att det gillas!
dbjanoz, det kanske blir en värre(amerikansk) bakaxel om volvoaxeln inte pallar, men först blir det volvos 1031. måste ha den till bess med. får se om man hittar något roligare innehåll, typ en torsen skulle kanske sitta fint.
Är lite dålig på att uppdatera men motorn åkte ur igår, kommer lite bilder nu
Hm..... Buntband är bra till mycket men det känns som man kan köpa rätt tändspolar istället...
Mycke el o andra pryttlar som ska ut!
Redo för slakt, skrivit på papprena för att donera sina organ till bättre behövande.
Hjärtat var snart utslitet...
...och efter kom inälvorna
Packade allt i påsar efter hur det satt och vek ner det snyggt i ett par påsar. trasslade sig ju så jag virrade bort mig i det redan när jag tog ur skiten så om man skulle stoppat allt i en sopsäck bara skulle det nog ta en vecka att trassla upp det om någon månad eller när jag ska ha det..
Är det här en bra låda, någon som vet? är ju en ZF och det är väl ett bra i sig?
Någon som vet vad de här kablarna är till för? sitter tre st tvåpoliga kontakter under isoleringen under huven som inte är inkopplade till nåt.. kan inte komma på vad det skulle finnas för utrustning att sätta där?
händer kanske inte jättemkt intressant på någon vecka nu, ska ju skrota resten av bmw'n o sälja det som går, sen behöver jag stuva undan alla delar jag ska spara nånstans...