Eller så skiter du i det, och kör endå. Och då kan 5000k vara mer rekomenderat då de inte lyser lika blått som 6000k, vilket gör det lite mer diskret. Dock vid en besikning får du ta ur lampan och koppla in en vanlig lampa o sen efter besikning får du sätta tillbaka, OM du inte köper ALS.
Boxen är till för bilar som har manuell ljusreglering.
Okej, i ditt fall är det ju då bäst om du ska köra xenon på halvljus med en 5000k eller 4300k om du vill det, men det tycker jag lyser för gult, och 5000k är snyggare.
orka va laglig när du ändå måste byta lampa varje besiktning så kan en ju lika gärna smälla på me 6000-10000 K = mycke snyggare! Förrresten om en har xenon orginal i strålkastarna & automatisk reglering måste en ha konverteringskit till dom lamperna då? sånt som man måste ha om en ska konvertera från vanliga vita lamper te xenon...