Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
Insuget håller på att få en makeover! Just nu väntar jag på att den röda färgen skall torka så jag kan slipa ytan som är runt. Kom mer bli kanon bra tror jag
Får väl ta och tacka Oscar och Alex på mekonomen för den otroliga servicen och dom galet bra produkterna dom har att erbjuda
ser riktigt bra ut tar de lång tid och är de svårt att ta bort bakaxeln på golf2?
Det är inte svårt men den väger som fan Sitter med tre bult på på varje sida(3st på höger sida och 3st på vänster sida) Sen så måste man lossa stötdämparna som sitter med en bult nere och en mutter på ovansidan. Sen är den lös Tänk bara på att bromsledningarna sitter fast i den också och dom har vara bökiga att få loss pga rost.
ja hade tänkt gör något sånt på min golf, men det är ju lite jobbigt att skruva i ett kall garage du vet inte om det går att bara lyfta på en gti motor i min cl?