Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
de blir ju en helt ny bil igen, bra jobbat som vanligt ju mer jag ser av din bil desto mer avundsjuk blir jag ;p
haha, tack skall du ha Det är bara gör likadant du Om du har tiden att lägga dvs
de var så lite så det finns lite tid över men man kommer inte så långt studiebidraget (1050/mån) men jag ska jobba i skogen så fört snön har försvunnit och tjäna stor kovan hehe :p
de blir ju en helt ny bil igen, bra jobbat som vanligt ju mer jag ser av din bil desto mer avundsjuk blir jag ;p
haha, tack skall du ha Det är bara gör likadant du Om du har tiden att lägga dvs
de var så lite så det finns lite tid över men man kommer inte så långt studiebidraget (1050/mån) men jag ska jobba i skogen så fört snön har försvunnit och tjäna stor kovan hehe :p
Ser grymt fint ut! Fast vad är det för silverfärgad bil bakom på en av bilderna? Vart är Oscars bil?
Thx! Oscars bil står framför den "silverfärgade" bilen. Det är tobbes bil och av någon annledning blev bilen silver istället för svart när jag tog kost med min iphön
Jag är då inte avundsjuk på det här jag ;D lycka till, fast de lär ju bli lika snyggt som de brukar bli när du är framme!
saying you dont wanna drive your car hard to keep it nice for the next owner is like saying you dont wanna have sex with your girlfriend so she'll be more enjoyable for her next boyfriend
För er som undrar varför uppdeteringar dröjer så är det pga att jag lagt bilen lite på is. Tanken är att jag skall börja plugga och behöver lägga undan lite cash. Bilen kommer troligtvis inte bli klar förens nästa vår och då blir det Elmia som första tur