Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
_DamnIt skrev:Skönt att höra att du stannar kvar! Och att du inte uppdaterar på ett par månader är ju något vi får leva med, är ju ett kul projekt så vi vill se slutresultatet, oavsett när det blir!
anafylaxi skrev:Haha, ja nu lever den Och det kommer även hända lite med bilen
cykelpump skrev:anafylaxi skrev:Haha, ja nu lever den Och det kommer även hända lite med bilen Låter bra det har väntat ett tag på detta
anafylaxi skrev:cykelpump skrev:anafylaxi skrev:Haha, ja nu lever den Och det kommer även hända lite med bilen Låter bra det har väntat ett tag på detta Det är det många som gjort tydligen Trodde inte det var så många som följde mitt projekt men det var det
cykelpump skrev:anafylaxi skrev:cykelpump skrev:Låter bra det har väntat ett tag på detta Det är det många som gjort tydligen Trodde inte det var så många som följde mitt projekt men det var det då vare en trevlig överaskning
anafylaxi skrev:cykelpump skrev:Låter bra det har väntat ett tag på detta Det är det många som gjort tydligen Trodde inte det var så många som följde mitt projekt men det var det
cykelpump skrev:Låter bra det har väntat ett tag på detta
Benzin-rider skrev:fint de ;P'
anafylaxi skrev:Nu vet jag vilka fälgar jag skall köpa till min golf http://www1.garaget.org/gallery/images/34/33258/33258-810f042954a17ddc33fc9dc82310c4be.jpgKommer sitta fint som fan! Det är Lenso BSX 15x7" et20 som gäller