Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
Med tanke på att det är sommar så är ju Linus och Tobbe ute och kör med sina bilar Oscars bil var på lack då jag tog bilden. Men just nu är står alla bilar där förutom tobbes då han har ett garage hemma där han bor som bilen står i
Ah ni ska väll gjuta golvet i "utbyggnaden" snart fick jag höra så tänkte att de var på G
Vi skall inte det men hyresvärden ska Men tobbe snacka något om att dom var på g med det men vet ej när än. Oscars bil står ju där just nu också och han behöver få på bromsskivor och lite annat innan vi kan flytta den
Härligt!! Du kan vidarebefordra slangarna hem till mig
Själv så måste jag söka rätt på varför soppapumpen inte har 12v! Den fungerade i söndags och nu har den ingen spänning alls i kontakten!
haha, nej du! Slangarna är mina, bara mina
Det är inte någon kabel som bränt? Det hände för mig fast till startmotorn. Funkade ena sekunden och dagen efter var den död Det blev nya kablar och en startknapp