Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
Det har inte hänt någonting alls med golfen... BMWn tar upp all tid och pengar just nu. Glömde skruva på locket till kylarn så allt vatten åkte ur och som följd så gick följande sönder. Kyl, värmeventil, toppa packning och ev är toppen sne.
Det som händer är att jag beställt nytt kyl, viscokoppling, vattenpump, värmeventil, toppa packning och sen slang från kylarn till motorn.
Detta kommer fixas så fort jag bara kan och efter det så skall jag lägga en beställning på lack till golfen och sen drar det igång igen. Bilen måste bli klar innan våren för då händer det samma annat
Skall köpa lite mer papper och sen grunda bilen ganska snart. Lämna in fälgarna på blästring och lack. sen blire att beställa lacken och fixa det sista så känns inte jätte långt kvar nu. Till våren får han titta ut igen iaf
Skall köpa lite mer papper och sen grunda bilen ganska snart. Lämna in fälgarna på blästring och lack. sen blire att beställa lacken och fixa det sista så känns inte jätte långt kvar nu. Till våren får han titta ut igen iaf