Projektet som spårade ur! Från början var tanken att bara turbokonvertera bilen men blev istället en totalrenovering. Detta då jag är ganska pedant med mina bilar och älskar när det är nytt och frächt. Möjligt att det åker på ett... Visa mer
jo såg dom var borta jag TROR jag vet vilken fälg som var skev å varför
Helt galet Men berra tror det går att köra med den ändå fast får nog sätta den bak Sen är dom lite ovala då bilen stått still men det gick balansera bort obalansen med vikter
Fast jag är grymt sugen på att köpa nya fälgar Rota Wheels Grid drift 4x100 et10 16x8 White xD
jag antar inte fälgarna var ovala utan däcken? mjo nya fälgar hade vart fint men det kostar en massa;)
Fälgarna är ovala, har inga däck på just nu Får se vad plånboken säger när det är dags för hjul. Antingen blire bara nya däck eller så blire fälgar också
Helt galet Men berra tror det går att köra med den ändå fast får nog sätta den bak Sen är dom lite ovala då bilen stått still men det gick balansera bort obalansen med vikter
Fast jag är grymt sugen på att köpa nya fälgar Rota Wheels Grid drift 4x100 et10 16x8 White xD
jag antar inte fälgarna var ovala utan däcken? mjo nya fälgar hade vart fint men det kostar en massa;)
Fälgarna är ovala, har inga däck på just nu Får se vad plånboken säger när det är dags för hjul. Antingen blire bara nya däck eller så blire fälgar också
Ah segt men som sagt just nu är väl inte fälgar det viktigaste;)
Ah segt men som sagt just nu är väl inte fälgar det viktigaste;)
Ne, precis. Bilen lär dock inte bli klar till sommarn ändå så jag tar det som det kommer
Den börjar se naken ut Tyvärr fick jag aldrig tid att komma förbi i helgen
Japp, helt neck skall den bli Det är bara komma förbi en annan dag Jag fick inte heller så mycket tid jag ville för garaget. Blev bara ett par timmar i lördags. Men det blir mer ikväll
BTW, för er som undrar varför höger dörr fortfarande sitter kvar så är det bara för att bilen står lite för nära väggen. Jag kan inte öppna dörren nog mycket för att komma åt bultarna som håller dörren. En liten tabbe från min sida men skall flytta ur bilen någon dm sen när jag fått ur motorn