Nuvarande bilar:
Volvo v70 T5 "Black mist" http://www.garaget.org/?car=346889
Se även tidigare bilar; xc70 (purple and white), s60, v70n, v50,Chrysler Voyager "Diablo".
2 NYA FÖRETAG MED ERBJUDANDEN KOMMER VARA PÅ PLATS:
TM Chiptuning: Lämnar 30% rabatt chippning eller bokning. Har viss möjlighet att chippa din bil på plats beroende årsmodell.
NilsonMotorSport: Direktimpotör av Sparco. Lämnar 15% på HELA Tuning sortimentet vid förbeställning eller beställning på plats. www.nilson.se Eller gå in och kolla i katalogen på www.sparco.it Maila till Robert direkt (mail finns på www.nilson.se) eller skicka ett PM till mig så tar jag det med honom. Sista beställningsdag 29/7. Det kommer att finnas vissa produkter på plats.
heheh, njae får räcka med en bil hehe, iallafall för den här gången
Okej, för denna gången då hehe
hahahhaa nästa år kanske man kan lösa så man får dit båda, men detta året är de mycket kvar på 760n så nästa år när den är nylackad så ska jag ta med den:)
heheh, njae får räcka med en bil hehe, iallafall för den här gången
Okej, för denna gången då hehe
hahahhaa nästa år kanske man kan lösa så man får dit båda, men detta året är de mycket kvar på 760n så nästa år när den är nylackad så ska jag ta med den:)
okej, då kanske du behöver lite sparco-grejer Stolar, ratt bälten, växelspaksknopp . Som inlägget tidigare så har vi fixat 15% på Tuning sortimentet
okej, då kanske du behöver lite sparco-grejer Stolar, ratt bälten, växelspaksknopp . Som inlägget tidigare så har vi fixat 15% på Tuning sortimentet
hmm njae, har stolar bälten osånt, men de är isåfall om de finns annan växelspaks knopp:) typ drifting sort hehe:)