Har en audi a3 -97 med 1.6l motor. Tjejen körde bilen och den gick bra, sen vred hon av bilen, gick in ca 20minuter. När hon kom ut igen så startar inte bilen.
Den snurrar på startmotorn som den ska men inte en tendens till att tända.
Hinner man få en ispropp på 20 minuter tror ni?
Hällde i 1 flaska t-röd i tanken igårkväll men den startar fortfarande inte.
Nått annat tips på att lösa upp ev. isbildning? (har inte tillgång till något garage)
just nu har jag tjuvat ström från en annan kabel. men det är ju desvärre inge ström där när startmotorn snurrar.
Det kom iaf fram soppa till btr:n. Men en fuelrail av plast i -20C spricker ganska lätt. så nu läre jag byta den jäveln också innan jag kan prova nå mer
just nu har jag tjuvat ström från en annan kabel. men det är ju desvärre inge ström där när startmotorn snurrar.
Det kom iaf fram soppa till btr:n. Men en fuelrail av plast i -20C spricker ganska lätt. så nu läre jag byta den jäveln också innan jag kan prova nå mer
Men ja tycker ända att den borde ha hoppat igång innan jag hade sönder fuelrailen...
Nån som har nå bra tips på hur man vet om spridarna öppnar?
Men ja tycker ända att den borde ha hoppat igång innan jag hade sönder fuelrailen...
Nån som har nå bra tips på hur man vet om spridarna öppnar?
Ska du byta rail e de enkelt att kolla om dom öppnar, innan du sätter tillbaka den gamla. Bara hålla upp den lite grann med spridarna monterade o be din bästa kompis vrida på nyckeln
You can't polish a turd, but you can roll it in glitter. Med reservation för ev. felskrivningar.