SAAB 900 2,0T TokRacing.se - skrotas, bygget kommer fortsätta på ny kaross
nu i höst har jag påbörjat skärmbreddning av SAABen samt en hel del andra små förändringar, dels motormässigt med ny större Intercooler och nya tryckrör. även totalt rensad kupe, endast de viktigaste får vara kvar, sidepipe bygge... Visa mer
blev inte många minuter spenderade i garaget ikväll inte, så satans kallt :s
har iaf letat lite rost, och inte hittat nå mer så är grymt nöjd även börjat testa o modda med en sidokjol
lovar att återkomma med betydligt mycket mer bilder någon dag då det är lite varmare ute så man faktiskt kan vistas i garaget utan att få frostskador..
steg2 + större turbo, ja, hur har ja tänkt riktigt, har inte ägnat allt för mycket tid åt tänkadet men en större turbo skulle vara trevligt, men vadå, funkar inte steg2 tillsammans med något annat än originalturbon ? . ang fälgarna, så, ja smaken är som baken
MVH Andreas
Så här ligger det till..
Steg1 Programvara anpassat för orginal delar steg2 Programvara anpassat för orginal+ 2,5/3" halvsats avgas Steg3 Programvara anpassat för orginal + 3" från turbon, sport/race katt och 2,5/3" halvsats
Så skaffar du dig en annan hårdvara (tex en annan turbo) så måste du ha ett program som är anpassat för de.
Men kolla med tuning firma vad dom har att erbjuda, jag rekomenderar Maptun då som är grymma på saab.
Men billigast hk för pengarna är ju helt klart ett steg 3, vilket jag kör med och är riktigt nöjd
Tycker absolut att du ska införskaffa en reflexramp ist för den lackade varianten som du har mellan bakljusen..