I dagsljus ser man inte överdrivet stor skillnad mot vanliga lampor.. På kvällen däremot är det stoor skillnad, både i färg och ljusstyrka.. Dessutom är det rätt svårt att fånga ljus på bild..
Helt klart.. samma går ju på 3-400kr om jag inte minns fel på mekonomen.. så jag ska beställa på Måndag! visst borde det väll bli skillnad på philips premium +30% och osram nightvision + 90% ?
Det blev då en jävla skillnad från biltemas lampor till premium.. så får jag ännu lite bättre utan extralysen så får jag vara nöjd! för det är riktigt bra reflektorer
Skillnad blev det, men inga 100% längre sikt. Bättre, o snyggare ljus, lyser mer på sidorna av vägen. Ska testa och se ifall man kan ändra vinkeln så de lyser lite högre upp = längre. Tror att vinkeln är fel.
Har inte orkat hålla på med lampor än men köper osrams lampor imorrn.. tog ett par ungefärbilder hur det ser ut nu.. vitbalansen är lite fel så det ser lite gulare ut än det osv.. men längden ser ni iaf!
Såhär såg det ut med x-treme vision.. men jag skakade kameran ser jag nu vid hellyse.. men jag har kört runt o provat hela kvällen och det lyser riktigt bra! Halv:
Hel:
Som sagt så är helbilden skakig.. lyser längre IRL!
Nästa steg blir att ställa upp lamphuset lite så det lyser längre