hay... funderar på att köpa 2 stycken 6x9 till bilen å funderar på DLS classic 6x9 för plånkan är inte sprängfylld nu... dunkar dom bra?? eller finns det några andra som är bättre?? max pris är ungefär 1200 styck.
"Norrbottningen är i sanning en prydnad för mänskligheten"
Det behövs inte mer än 2x100W RMS tycker jag, om elementen sitter i hatthyllan utan låda så kommer konen att röra sig ordentligt ändå och då finns ingen användning för högre effekt.
hay... funderar på att köpa 2 stycken 6x9 till bilen å funderar på DLS classic 6x9 för plånkan är inte sprängfylld nu... dunkar dom bra?? eller finns det några andra som är bättre?? max pris är ungefär 1200 styck.
Vet att många ogillar MDS, men jag tänkte iaf tipsa om ett paket, med ett par 6x9:or med ett slutsteg. Hela paketet ligger på 1199:-. Länk finns nedan:
Det behövs inte mer än 2x100W RMS tycker jag, om elementen sitter i hatthyllan utan låda så kommer konen att röra sig ordentligt ändå och då finns ingen användning för högre effekt.
Med mer effekt får man mer kontrollerande slag av bas-elementet! inte bara fladdrande hej vilt! så gärna ett steg på minst 2x50w RMS iaf! en klar rekomendation om du ska spela dem fullrange, Dvs utan högpassdelning, till ex om du ska ha en bas som tar de låga frekvenserna,