2851
Sök

Köpråd. Audi S4 2005

298 Inlägg
15 december 2010
Piratstikins skrev:
Way skrev:
det finns 3 s4 under 260 över 2005 varav en cab. av dem är nog den du kollat på bäst enligt mig wink

haha va bra att du håller med lite på den fronten iallafall tongue

Nice med en snabb cab men jobbigt på vintern haha. Går väll att åka cab på vintern oxå men det är nog ingen bra ide smile

Får slänga ut den vita på blocket snart så kanske jag hinner köpa denna S4:a big_smile då kommer jag hem till dig så får du prova, sen vill du oxå ha en S modell haha big_smile

håller med ang cab också wink inte bara för att de är opraktiskt på vintern utan för att de ser för taskigt ut i mina ögon tongue

hehe missförstå mig inte, jag hade gärna åkt med ett S i grillen. med det får vänta tills gubbåren så att säga wink men för all del, kom gärna förbi så man får prova järnet big_smile

Projekt ClubJDM
"I reject your reality and substitute my own." - Adam Savage

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 december 2010
Trådstartare
Way skrev:
Piratstikins skrev:
Way skrev:
det finns 3 s4 under 260 över 2005 varav en cab. av dem är nog den du kollat på bäst enligt mig wink

Nice med en snabb cab men jobbigt på vintern haha. Går väll att åka cab på vintern oxå men det är nog ingen bra ide smile

Får slänga ut den vita på blocket snart så kanske jag hinner köpa denna S4:a big_smile då kommer jag hem till dig så får du prova, sen vill du oxå ha en S modell haha big_smile

håller med ang cab också wink inte bara för att de är opraktiskt på vintern utan för att de ser för taskigt ut i mina ögon tongue

hehe missförstå mig inte, jag hade gärna åkt med ett S i grillen. med det får vänta tills gubbåren så att säga wink men för all del, kom gärna förbi så man får prova järnet big_smile

haha vafan. ska du bli gubbe innan du ska köra som fan med jätte många hästar?? det skulle fan va as coolt. det är något som jag bara måste göre. när jag är 70 bast ska jag fan ha någon riktig jäkla monster bil. vet inte vad det finns för bilar då, men tänka alla sport bilar i dag typ en R8 för 1,5 mille kostar nog inte många kronor om 50 år tongue om dom ens finns kvar då villsäga

298 Inlägg
15 december 2010
Piratstikins skrev:
Way skrev:
Piratstikins skrev:

haha vafan. ska du bli gubbe innan du ska köra som fan med jätte många hästar?? det skulle fan va as coolt. det är något som jag bara måste göre. när jag är 70 bast ska jag fan ha någon riktig jäkla monster bil. vet inte vad det finns för bilar då, men tänka alla sport bilar i dag typ en R8 för 1,5 mille kostar nog inte många kronor om 50 år tongue om dom ens finns kvar då villsäga

haha, med gubbe menade jag nog mer 45+ och man bor redan fint o har familj osv wink men lätt att min pension ska gå på en typ RS8 TT  haha
en råtta går ju loss på runt 800, ta ett lån big_smile

Projekt ClubJDM

German Engineering
9 083 Inlägg
15 december 2010
Jävlar vilken snygg Audi S4 big_smile Men är det inte 4.2 liters V8?

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

747 Inlägg
15 december 2010
CarpeDiem skrev:

Stämmer wink

/ Toni Larsson

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 december 2010
Trådstartare
CarpeDiem skrev:

vet fan inte. står inge mer info

bara att det är 4163cc tongue Var du tvungen att säga så? vill ju ha en biturbo isåfall tongue

German Engineering
9 083 Inlägg
15 december 2010
Piratstikins skrev:
CarpeDiem skrev:

bara att det är 4163cc tongue Var du tvungen att säga så? vill ju ha en biturbo isåfall tongue

Jo, men siffran du nämnde är cylindervolymen och  man avrundar uppåt till närmaste siffra smile Haha ok, men då får du leta efter nåt annat om du ska ha Biturbo men tysk V8 är mums också big_smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 december 2010
Trådstartare
Way skrev:
Piratstikins skrev:
Way skrev:

haha, med gubbe menade jag nog mer 45+ och man bor redan fint o har familj osv wink men lätt att min pension ska gå på en typ RS8 TT  haha

haha okej, nja jag tänker absolut inte vara gubbe under 50+ kommer aldrig växa upp för mycket i sinnet. fins ju vissa som är runt 18 - 20 år och beter sig som 30. det är nästan skrämmande ju haha.

Fast 800 var rätt billigt. fast då är den begagnad va?

Nypris för en R8 kupe är från 1,1 miljon och en R8 spyder ligger från 1,25 miljoner
Och monstret av alla en R8 GT ligger från 1,85 miljoner haha.

Kolla http://www.audi.se/se/brand/sv/models/r8/r8_gt.html sen kan du bygga ihop din egen smile vi testade att ta all lyx på en värsting R8 GT och kom upp en bit över 2 mille tongue

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 december 2010
Trådstartare
CarpeDiem skrev:
Piratstikins skrev:
CarpeDiem skrev:

Jo, men siffran du nämnde är cylindervolymen och  man avrundar uppåt till närmaste siffra smile Haha ok, men då får du leta efter nåt annat om du ska ha Biturbo men tysk V8 är mums också big_smile

haha kopierade bara från anonsen tongue SUCK!!!! fast som sagt. det lär väll skjuta på rätt bra ändå fast den drar nog lite mer oxå. & pluset med det är ju att man aldrig behöver oroa sig för att få turboras och slänga ut 50 papp på turbo byte smile

262 Inlägg
15 december 2010
Har du sökt på blocket efter: Audi A4 DTM eller Audi A4 2.0T DTM? Sjukt fina!! Har 220 hästar original o du kan chipa dom till närmare 260hästar har ja för mig på bsr smile

Jag körde hem men tog fel på hus och kolliderade med ett träd som inte finns på min tomt...
[img]http://www1.garaget.org/gallery/images/139/138112/138112-d0ebc2b0663c6dfbbe6c0ed2c43c99b4.jpg[/img]

298 Inlägg
15 december 2010
Piratstikins skrev:
Way skrev:
Piratstikins skrev:

haha okej, nja jag tänker absolut inte vara gubbe under 50+ kommer aldrig växa upp för mycket i sinnet. fins ju vissa som är runt 18 - 20 år och beter sig som 30. det är nästan skrämmande ju haha.

Nypris för en R8 kupe är från 1,1 miljon och en R8 spyder ligger från 1,25 miljoner

Kolla http://www.audi.se/se/brand/sv/models/r8/r8_gt.html sen kan du bygga ihop din egen smile vi testade att ta all lyx på en värsting R8 GT och kom upp en bit över 2 mille tongue

nej i sinnet är och kommer vi nog alltid förbli 10 bast med en diablo på väggen haha big_smile nej men gubb-åldern då, om vi snackar siffror wink

jo de är beg, lätt att jag hellre köper en för 8-850 lätt begagnad än att punga ut så in i helvete haha

Projekt ClubJDM

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 december 2010
Trådstartare
Way skrev:
Piratstikins skrev:
Way skrev:

nej i sinnet är och kommer vi nog alltid förbli 10 bast med en diablo på väggen haha big_smile nej men gubb-åldern då, om vi snackar siffror wink

jo de är beg, lätt att jag hellre köper en för 8-850 lätt begagnad än att punga ut så in i helvete haha

jo köpa en ny sådan är verkligen att kasta pengarna i sjön. då forlorar man nog ett par 100,000 om dagen nästan haha.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 december 2010
Trådstartare
hejpadig skrev:
Har du sökt på blocket efter: Audi A4 DTM eller Audi A4 2.0T DTM? Sjukt fina!! Har 220 hästar original o du kan chipa dom till närmare 260hästar har ja för mig på bsr smile

Hmm nej det har jag inte. men såg någon som det stod DTM på & då var det en massa RS4 prylar på??

Måste kolla nu big_smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 december 2010
Trådstartare
shit va billigt tongue 150 papp för denna 06:a big_smile inte något jag skulle köpa kanske men bra årsmodell till inga pengar

http://www.blocket.se/vasterbotten/Audi … =9&w=3

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 december 2010
Trådstartare
oj oj oj smile förälskad igen tongue

http://www.blocket.se/dalarna/Audi_a4_d … =9&w=3

Lacka om denna svart eller vit & är det 100 big_smile fast den var rätt snygg i blå med

298 Inlägg
15 december 2010
denna är till salu http://www.garaget.org/?car=225246, 160 kusar.. men du ser att man kan få den lik en värre modell wink

Projekt ClubJDM

German Engineering
9 083 Inlägg
15 december 2010
Piratstikins skrev:

Lacka om denna svart eller vit & är det 100 big_smile fast den var rätt snygg i blå med

Den är så snygg big_smile

298 Inlägg
15 december 2010
Piratstikins skrev:

haha den kollade jag på jö! men jag tänkte "äh han tar ju inte mina råd" men nu när nån annan sa det verkar det andra bullar haha big_smile

Projekt ClubJDM

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 december 2010
Trådstartare
Way skrev:
denna är till salu http://www.garaget.org/?car=225246, 160 kusar.. men du ser att man kan få den lik en värre modell wink

hittade inte bilen tongue

Ha ha nej jag kollade bara på DTM som tidigare sagt, & denna var ju kärleken till att den var så snygg. just fronten & sen avgasrören sitter helt rätt. bara en sådan sak som att avgasrören inte ser super ut eller att det kanske bara är ett kan göra att jag inte vill ha tongue

Nu var det ju färgen utseende mässigt men somsagt. tråkigt utan alla hästar som jag igentligen är ute efter.

Kommer inte bli att köpa den men den var ju riktigt fin iallafall big_smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
15 december 2010
Trådstartare
Way skrev:
Piratstikins skrev:

haha den kollade jag på jö! men jag tänkte "äh han tar ju inte mina råd" men nu när nån annan sa det verkar det andra bullar haha big_smile

ioförsig var den ju redan chippad, men det är åndå ingen S modell. det är något speciellt med S modellerna som jag bara känner ett stort vill ha begär tongue

Men slut på att roligt. det ska bli en S3:a eller S4:a det är ett krav. tycker bara det är svårt att välja mellan. men är den svarta kvar när våran blir såld så köper vi den till 99% haha. nu var det ju tyvärr ingen biturbo som vi vill ha, men det kanske duger ändå???

Är det stor skillnad på en biturbo med 344hk eller en v6:a utan turbo med samma effect?

Sök