Letar efter en LED glödlampa till min innerbelysning/nummerplåt. Lampan jag söker efter ska vara 31-33mm.
Någon som har en aning om vilken affär man kan köpa dem på? Har åkt till biltema och kollade men de hade bara vanliga, sedan har jag sökt massa utan resultat.
Orkar du inte vänta 2 dagar på att de ska dimpa ner i brevlådan? Annars kan du ju höra hos någon mekonomen, de brukar vara återförsäljare för vissa företag som t.ex xenonkungen.
jag köper allt igenom www.bilupplysningen.se grymt bra grejer samt bra priser och desutom enligt de som provat så är det bättre kvalité än xenonkungen (jag själv har aldrig köpt därifrån så jag kan inte styrka det fast)
Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Jag rekomenderar att man köper egna dioder från www.upplyst.se och löder dit grejerna själv. Håller längre och ger en bättre finish på själva belysningen.
Letar efter en LED glödlampa till min innerbelysning/nummerplåt. Lampan jag söker efter ska vara 31-33mm.
Någon som har en aning om vilken affär man kan köpa dem på? Har åkt till biltema och kollade men de hade bara vanliga, sedan har jag sökt massa utan resultat.