volvonisse440 skrev:
bara ett tips till er alla körkåta, alla som har sport bilar vet att dom är ofta jäkligt dyra att försäkra d tyckte jag med, och skulle bara använda min på sommaren, men nu när det kom lite snö blev suget för stort och jag tog ut den en sväng... den dyraste svängen i mitt liv. jag gör en omkörning på en bil som kör i 35 kmh och jag i 65 kmh, plötsligt svänger bilen jag kör om vänster, utan att blinka givetvis, han puttar sedan in mig i en parkeringsrad.
där plockar jag arslet på en nyare v70 som flyttas 2 meter i sidled in i en bil bredvid, jag studsar ut från parkeringen och in igen pga att jag snurrade, och plockar 2 bilar till så sammanlagt 5 bilar, och jag dum som jag är utan försäkring.
nu skriver jag inte detta för att få uppmärksamhet och få sjukt dumma kommentarer om att jag är idiot som kör oförsäkrat för det vet jag redan att jag är
det är mer en tankeställare,
det är lätt att tänka att man ska köra en kort sträcka 2 km som i mitt fall, men det går fort, och då har man förstört mycket för andra och sig själv.
bilder finns på min profil .
mvh jocke