3630
Sök

Bmw 530 Extraktorrör

95 Inlägg
19 december 2010
Trådstartare
Tjena har letat ett bra tag på alla olika trim firmor jag har varit nyfiken ett tag nu vad sånt går på och vad de ger för effekt på min 530 , lilla v8an alltså

Det var en bmw gubbe som spana in motorn för ett tag sen o sa att ja hade extraktorrör , viste inte ens om det själv o nu när ja letar finns det verkligen inte någon som har såna här rör .

skulle uppskatta om någon visste

...has left the building...
4 474 Inlägg
19 december 2010
Nej det sitter inga exktraktorrör på M60 original. Gubben som spana in din motor har sett fel!.Supersprint säljer extraktorrör till din motor har jag för mig...

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.
Volvo - Bored for life MB - Old farts young tarts Audi - Always first looser
Chevrolet - No cars, just trucks BMW - Pure driving pleasure

95 Inlägg
20 december 2010
Trådstartare
men sitter det aluminium rör som grenrör på den orginal ? . för den e ju import och motorn e bytt så dom kan ha bytt .

4 474 Inlägg
20 december 2010
Så här ser originalrören ut...

https://www1.garaget.org/gallery/archive/81291/1031149_8pih3z.jpg

Jag reserverar mig för ev felaktigheter i mina svar. Det åligger varje användare att kontrollera uppgifterna. Tar inget ansvar vid felaktig information.

612 Inlägg
20 december 2010
bluemayth skrev:
men sitter det aluminium rör som grenrör på den orginal ? . för den e ju import och motorn e bytt så dom kan ha bytt .

Aluminiumgrenrör? Det borde bli en pöl smält metall under bilen om man gasar ordentligt en stund...

95 Inlägg
20 december 2010
Trådstartare
ingen som har bild på orginal ? amen alltså skiten rostar ju inte , som resten av avgasröret gör. dom e fortfarande fint metall färgade

854 Inlägg
20 december 2010
Duger inte de ovan?!

95 Inlägg
20 december 2010
Trådstartare
nae helst IRL bild alltså . på rören så man ser dom helt

854 Inlägg
20 december 2010
Du ser dom helt, tänkt dig lite färg på också så klarar du det nog...

4 474 Inlägg
20 december 2010
Vet inte hur vanligt det är med extraktor-rör till M60, SuperSprint har (numera?) inte iaf. Dessutom lär de isf ha kostat fläsk typ 15-20". Bilden nedan visar ett original "grenrör", ditt är med 99.9% sannolikhet ett sådant!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/81291/1031343_hd3xba.jpg
Senast redigerat av dawwe (20 december 2010)

95 Inlägg
20 december 2010
Trådstartare
naee ser inte ut sådär dom e nästan lite cromade o har andra böjar tillomed

4 474 Inlägg
20 december 2010
Lägg upp en bild så vi får se...

95 Inlägg
20 december 2010
Trådstartare
bilen e inte här den e i garaget . men imorn

Sök