Det jag menade är att folk gör det mesta till pajkastning. Det har du oxå läst över.. Tycker själv detta är ett intressant ämne då en bekant har åkt dit på detta då kunde hävde ett köp i tinget efter 1.5 år. hur han lyckades vet jag inte och tur var handlade det bara om några tusen. Så vet inte hur det gick fast bilen hade stått brunnen i 1 år så var inte mycket med. Men att man sedan skall lösa en annans problem fattar jag inte. Har man inte viktigare saker för sig. Där ni talat om hur man kan lösa dessa problem är intressant men det som handlar om att spekulera vad köparen i detta fall har gjort är väl upp till säljarens intresse och uppgift att ta reda på. Inte resten av garagets medlemmar. Så hade det hållits till lagen och rätten så okay men att folk skall tjaffsa om annat eller vad någon person vi inte ens vet vem det är har eller inte har gjort. Då låter man som en politiker som bara lyfter lön.
Skulle inte ha gjort mer än 1 inlägg men ville bara förklara mig. Skall det talas mer så starta en annan tråd i detta ämne så vi slipper förstöra denna tråd som borde handla om vad som gäller vid privat försäljning..
Vw Freak...
Längtar till BUG RUN