Ett tips är att verkligen tänka två gånger innan du lägger ett intresse på hyllan om du verkligen inte måste. Du kommer att sakna det och ångra att du slutade, precis som laaaarsson skrev ovan. Om du slutar så kommer du bli dessutom tappa kunskap och färdighet inom ditt intresse.
Åkte bräda i över 10 år tills någon gång runt 23 års ålder då jag prioriterade jobb och tjejen högre och kände just då att det inte fanns tid över att vara ute och åka varje dag. Nu, fem år senare, så inser jag att det var ett riktigt dumt beslut. Har inte kvar varken tjejen eller jobbet som jag hade då, så vad som egentligen var viktigast för mig då känns väldigt självklart idag. Visst händer det att jag åker numera, men det är inte samma sak. Jag är ganska usel i jämförelse numera, lite överviktig och har dessutom tappat kontakten med de flesta brädpolare man hade då. Nu i efterhand så önskar jag att jag aldrig hade slutat.
Men om du ändå har bestämt dig så kanske någon kampsport kan vara intressant? Riktigt bra allround-träning och bra sätt att lära känna nytt folk.
Tänk vad tråkig bilvärlden hade varit om alla gillade samma bilar.