Din projekttråd är ännu inte aktiverad som ett projekt på din sida.
alex_152 skrev:min behöver ett nytt block fast tur man redan har det
joncho skrev:alex_152 skrev:min behöver ett nytt block fast tur man redan har dethehe aaa,..själv har man inte lika tur..
alex_152 skrev:joncho skrev:alex_152 skrev:min behöver ett nytt block fast tur man redan har dethehe aaa,..själv har man inte lika tur..vadå då?
alex_152 skrev:okej jag har märk att här uppe i norr är de en ovanlig bil
joncho skrev:alex_152 skrev:okej jag har märk att här uppe i norr är de en ovanlig bilDen ar ovanlig har med fin tomgang har min o ryter. till när man nuddar gasen
alex_152 skrev:joncho skrev:alex_152 skrev:okej jag har märk att här uppe i norr är de en ovanlig bilDen ar ovanlig har med fin tomgang har min o ryter. till när man nuddar gasenmin lär ju mullra fint med ett simons sportsystem
joncho skrev:alex_152 skrev:joncho skrev:Den ar ovanlig har med fin tomgang har min o ryter. till när man nuddar gasenmin lär ju mullra fint med ett simons sportsystem nice! 2,5 rör? det har ja o de låter fint
alex_152 skrev:joncho skrev:Den ar ovanlig har med fin tomgang har min o ryter. till när man nuddar gasenmin lär ju mullra fint med ett simons sportsystem
joncho skrev:Den ar ovanlig har med fin tomgang har min o ryter. till när man nuddar gasen
alex_152 skrev:joncho skrev:alex_152 skrev:min lär ju mullra fint med ett simons sportsystem nice! 2,5 rör? det har ja o de låter fint http://www.simons.se/Katalog/OPEL/OPEL_ … xhaust.htm de översta
joncho skrev:alex_152 skrev:min lär ju mullra fint med ett simons sportsystem nice! 2,5 rör? det har ja o de låter fint
alex_152 skrev:min lär ju mullra fint med ett simons sportsystem
alex_152 skrev:jo men de lär ju låta fint ändå
joncho skrev:alex_152 skrev:jo men de lär ju låta fint ändåjo de är klart! när ja köpte bilen så satt gamla ägaren i bilen o gasa o ja fick gåshud! heh så underbart ljud
alex_152 skrev:joncho skrev:alex_152 skrev:jo men de lär ju låta fint ändåjo de är klart! när ja köpte bilen så satt gamla ägaren i bilen o gasa o ja fick gåshud! heh så underbart ljudjag hoppas de blir in bra förstabil
alex_152 skrev:japp
joncho skrev:alex_152 skrev:japp hehe fast sätt inte på en japsdämpare på mantan!
alex_152 skrev:joncho skrev:alex_152 skrev:japp hehe fast sätt inte på en japsdämpare på mantan! varför??